بهترین ماشین لباسشویی اسنوا برای خانواده های پرجمعیت + قیمت

Grande famille travaillant avec une machine à laver-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین لباسشویی‌ اسنوا در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. محصولات این شرکت با ظرفیت دیگ بین 5 تا 9 نفر، می‌تواند پاسخگوی نیاز هر نوع خانواده‌ای با هر تعداد نفراتی باشد. در این بین ماشین لباسشویی‌های 9 نفره، با بالاترین ظرفیت دیگ، مناسب خانواده‌های پرجمعیتی است که روزانه حجم لباس‌های کثیف زیادی دارند. بهتر است در انتخاب این محصول برای چنین خانواده‌هایی، علاوه بر ظرفیت، به ظرفیت و قدرت موتور نیز توجه شود. در حال حاضر موتورهای اسنوا با حداکثر سرعت و 1400 دور در دقیقه کار می‌کنند و از لحاظ مصرف انرژی نیز، شرایط بهینه‌ای دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین ماشین لباسشویی اسنوا برای خانواده‌های پرجمعیت با ظرفیت 9 کیلوگرم می‌پردازد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51

این مدل ماشین لباسشویی اسنوا در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 21 میلیون و 800 هزارتومان یکی از محصولات باکیفیت این شرکت محسوب می‌شود. در این محصول، بالانس اتوماتیک به دستگاه کمک می‌کند تا با توجه به وزن لباس‌ها، به صورت خودکار دور و سرعت چرخش موتور را تعیین کند و از همین رو، از فشار بیش از حد به آن جلوگیری می‌کند. در این ماشین لباسشویی امکان اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور نیز برای کاربر فراهم شده است.1-کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94536

این مدل ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت حدودی 22 میلیون و 400 هزار تومان در رنگ سفید موجود است. این محصول از قابلیت بخارشو برخوردار بوده و لباس‌ها روند شستشوی بهتری را سپری می‌کنند و در نهایت لباس‌های تمیز با چروک حداقلی آماده خواهند شد. این ویژگی باعث از بین رفتن هرگونه گرد و غبار، ذرات ریز و موی حیوانات از روی بافت پارچه می‌شود و از این رو به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94536-کاماپرس

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W60

این مدل ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت حدودی 21 میلیون و 850 هزارتومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های محبوب خانواده‌های پرجمعیت باشد. سیستم شستشوی سریع در این محصول، به کاربر این امکان را می‌دهد تا در مواقع ضروری، با فعال کردن گزینه شستشوی سریع، ظرف مدت 14 دقیقه، لباس‌های خود را تمیز تحویل بگیرد. همچنین این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس، حین شستشو را نیز دارد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W60-کاماپرس

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

این مدل ماشین لباسشویی اسنوا نیز با قیمت حدودی 22 میلیون و 450 هزار تومان در بازار اینترنتی عرضه می‌‌شود. این محصول نقره‌ای رنگ، از 14 برنامه شستشو پیروی می‌کند. فناوری جت واش در این دستگاه موجب پاشیدن با قدرت آب و مواد شوینده بر روی بافت پارچه شده و همین ویژگی باعث می‌شود تا این دستگاه از پس هر لکه‌ای، حتی لکه‌های سخت و قوی نیز بر بیاید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60-کاماپرس

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61

قیمت حدودی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا 22 میلیون و 600 هزارتومان است. این محصول اسنوا نیز مانند محصولات دیگر، از سیستم شستشوی سریع پیروی می‌کند. خشک کن این ماشین لباسشویی با قدرت 1400 دور در دقیقه، فرآیند خشک کردن لباس‌ها را با همان سرعت شستشو انجام می‌دهد. موتور بکار رفته در این محصول از نوع Direct Drive است و از این رو، کاربر شاهد لرزش و ایجاد صدای کمتری از جانب ماشین لباسشویی خواهد بود.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
رایانه کمک
دادپویان
آریاپی
ایده سبز
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز