خرید ماشین لباسشویی اسنوا با بودجه 20 میلیون

ماشین لباسشویی جزو کالاهای ضروری در خانه است ولی با افزایش قیمت ها در ماه‌های اخیر، بسیاری از افراد در خرید آن دچار مشکل شده‌اند. ماشین لباسشویی معمولا تا چندین سال بعد از خرید نیاز به تعویض ندارد و جزو کالاهای بادوام محسوب می‌شود. به همین دلیل لازم است که در انتخاب مدل متناسب با بودجه دقت لازم انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی ماشین لباسشویی‌های اسنوا با بودجه 20 میلیون می‌پردازد:

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84557 هفت کیلوگرم

این مدل از سری ماشین‌های اکتا است و با داشتن 14 برنامه پیش‌فرض به قیمت 18 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود. رتبه انرژی A+++ باعث کاهش 60 درصدی مصرف انرژی می‌شود. این مدل از فناوری جت واش بهره‌مند است که آب و مواد شوینده را به صورت مستقیم در حین شستشو اسپری می‌کند و زمان شستشو را کاهش می‌دهد.

آریاک سفر

ماشین ‌لباسشویی اسنوا مدل SWM-84617 ظرفیت هشت کیلو گرم

این مدل از جدیدترین لباسشویی‌های سری این واش است که با قیمت 18 میلیون یکی از اقتصادی‌ترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. این ماشین لباسشویی با ظرفیت هشت کیلوگرم برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مناسب است و داری 14 برنامه پیش‌فرض شست‌وشو است. داشتن درب مکمل برای اضافه کردن لباس‌های فراموش‌شده و یا لباس‌هایی که به شست‌وشوی کمتری نیاز دارند، یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616  ظرفیت هشت کیلو

این مدل با بهره‌مندی از تکنولوژِ حباب‌ساز و استفاده از مکانیسم ترکیب آب و شوینده، به عنوان یک گزینه اقتصادی به قیمت 17 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می‌شود. کاهش قطرهای دیگ این مدل از گیر کردن لباس‌ها در داخل دیگ و چروک شدن آن‌ها در حین شستشو جلوگیری می‌کند. درب مکمل در این مدل نیز تعبیه شده است.

ماشین لباسشویی مدل SWM-71137 ظرفیت هفت کیلوگرم

این مدل از سری ماشین لباسشویی‌های هارمونی تمام اتوماتیک اسنوا است و با داشتن قیمت 12 میلیون یکی از اقتصادی‌ترین انتخاب‌های موجود محسوب می‌شود. این مدل دارای 15 برنامه شستشو است. سیستم سیلور نانو به کار رفته در این محصول باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود و می‌تواند برای چند سال برای ضدعفونی کردن لباس‌ها استفاده شود.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71204 ظرفیت هفت کیلوگرم

این مدل از سری هارمونی اسنوا است که با ظاهر و ویژگی‌های جدیدتر نسبت به مدل‌های قبلی تولید می‌شود و با داشتن قیمت 12 میلیون از بهترین انتخاب‌های اقتصادی با کیفیت بالا است. موتور این مدل از نوع تسمه‌ای است و با داشتن قابلیت چرخش هزار دور در دقیقه و دیگ هفت کیلویی نیازهای یک خانواده با جمیعت متوسط را برطرف می‌کند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز