با 10 میلیون پرینتر اپسون بخریم یا اچ پی؟

ژیوار

با قیمتی در حدود 10 میلیون تومان می‌توان پرینتر اسپون با تکنولوژی چاپ سوزنی یا جوهرافشان را تهیه کرد. در مورد برند اچ پی، دستگاه‌ها از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می‌کنند که امروزه طرفداران بیشتری دارند. البته برای کسانی که در محیط‌های کاری کوچک‌تری هستند و یا در منزل از پرینتر استفاده می‌کنند، انتخاب پرینترهای اپسون نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کاماپرس در این گزارش 2 پرینتر اپسون و 2 پرینتر اچ پی با قیمت حدودی 10 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

پرینتر اپسون مدل LQ-350 سوزنی

این مدل از پرینتر اپسون با توان کار ماهانه 10 هزار ساعته طراحی شده است و سرعت چاپ آن 347 حرف در ثانیه است. این محصول که از تکنولوژی چاپ سوزنی بهره می‌برد، سایز چاپ آ 4 دارد و رزولوشن 180 در 360 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این پرینتر اپسون بدون قابلیت چاپ دو رو عرضه می‌شود و حافظه پرینتر آن 128 کیلوبایت است. این محصول با چاپ سیاه و سفید و بدون شبکه وای فای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پرینتر اپسون مدل L3210 جوهرافشان

این محصول سه کاره، علاوه بر پرینت، امکان کپی و اسکن را فراهم می‌کند و تکنولوژی چاپ جوهرافشان دارد. همچنین این پرینتر اپسون امکان چاپ رنگی و سیاه و سفید را ارائه می‌دهد و سایز چاپ آن نیز آ4 است. این دستگاه، رزولوشن چاپ 1440 در 5760 پیکسلی دارد و ظرفیت ورودی کاغذ 100 برگ استاندارد و 20 برگ عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سرعت چاپ متن در این دستگاه حدود 33 صفحه سیاه و سفید و 15 صفحه رنگی است و برای چاپ عکس نیز 10 صفحه در یک دقیقه به صورت سیاه و سفید و 5 صفحه در یک دقیقه به صورت رنگی منتشر می‌شود. همچنین این محصول رزولوشن کپی 600 در 600 پیکسلی و رزولوشن اسکن 600 در 1200 پیکسلی دارد.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro M15a

این مدل از پرینتر اچ پی با نوع چاپ لیزری و سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه طراحی شده است و توان کار ماهانه 8 هزار برگی را ارائه می‌دهد. البته توصیه می‌شود که برای 100 تا 1000 برگ از آن استفاده شود. همچنین این محصول رزولوشن چاپ 600 در 600 پیکسلی دارد و حافظه پرینتر آن به 8 مگابایت می‌رسد. سایز چاپ صفحه در این پرینتر، آ4 است.

این دستگاه امکان چاپ دو رو ندارد و ظرفیت ورودی کاغذ 150 برگی را عرضه می‌کند. همچنین در این دستگاه شبکه وای فای نیز قرار نمی‌گیرد.

پرینتر اچ پی مدل Laser MFP 135fnw

این مدل از پرینتر سه کاره اچ پی، برای پرینت، اسکن و کپی مناسب است و توان کار ماهانه 10 هزار برگی دارد. این محصول برای چاپ انواع کاغذ آ4 و آ5 و آ6 یا کاغذهای ب5 و سی5 مناسب است. همچنین این دستگاه سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه را ارائه می‌دهد و از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می‌کند.

نوع چاپ در این پرینتر، تک رنگ است و رزولوشن چاپ 600 در 600 مگاپیکسلی در آن به چشم می‌خورد. این محصول قابلیت چاپ دو رو ندارد و ظرفیت ورودی کاغذ آن نیز 150 برگ است. همچنین این پرینتر رزولوشن کپی و اسکن 600 در 600 پیکسلی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اچ پیتکنولایفدیجی کالادیجی لند
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز