با ۹ مورد از خدمات ابزارک موبایل آشنا شوید

تعمیر موبایل- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه برای رفع خرابی گوشی موبایل به ابزارآلات همچنین قطعات یدکی نیاز خواهیم داشت. به عبارت دیگر هر تعمیرکار موبایل برای کار خود به این ابزار و قطعات احتیاج دارد و باید آن‌ها را تهیه کند. برای تهیه این قطعات باید به فروشگاه­‌های مختلف که عرضه‌کننده این قطعات مراجعه کنیم.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خدمات ارائه شده توسط بهترین فروشگاه عرضه‌کننده‌ی قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر لوازم هوشمند مانند موبایل می‌پردازد که در زمینه تعمیر و سرویس موبایل انواع مختلفی از وسایل و ابزارآلات را ارائه می‌دهد.

باتری گوشی موبایل

در بهترین فروشگاه عرضه‌کننده‌ی قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل، تمامی باتری‌های گوشی موبایل با کیفیت اصلی آن برای تمامی برندها ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است تمامی آن‌ها شامل گارانتی 90 روزه نیز هستند.

باتری موبایل

قطعات گوشی موبایل

این مجموعه کامل‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه قطعات موبایل بوده به طوریکه تمامی قطعات گوشی موبایل را مانند درب پشت گوشی، قاب و شاسی، خشاب سیم کارت، فلت گوشی و شیشه دوربین را داراست.

راز آسمان پایتخت

شارژر گوشی موبایل

شارژر گوشی موبایل را باکیفیت اصلی در انواع برندها می‌توانید با 30 روز گارانتی از بهترین فروشگاه عرضه‌کننده‌ی قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل تهیه کنید.

دستگاه هیتر و هویه

یکی از پرکاربردترین وسایل برای تعمیرکاران گوشی موبایل بوده که در بهترین فروشگاه عرضه‌کننده‌ی قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل، این دستگاه از برندهای مختلفی مانند کوییک، یاکسون، گورداک، سانشاین، هیتر هویه لاکی، باکو، داژنگ و وایهووا عرضه می‌شود. کاربرد آن به صورت استفاده از هویه برای لحیم‌کاری در دمای مناسب همچنین استفاده از هیتر برای تولید باد گرم و استفاده از آن برای بردهای الکترونیک است.

مولتی متر

یکی دیگر از وسایل مهم و ضروری برای هر تعمیرکار موبایل مولتی متر است چراکه این دستگاه چند منظوره برای اندازه­‌گیری ولتاژ، جریان، مقاومت، تست قطعات دیود و ترانزیستور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوازم تعمیر موبایل

سپراتور یا جداکننده تاچ

دستگاهی مناسب و مفید برای حرارت دادن به نمایشگر موبایل و جداسازی گلس صفحه نمایش از تاچ گوشی بوده که علاوه بر آن در جداسازی درب پشت گوشی، تعویض باتری همچنین عوض کردن تاچ ال سی دی نیز کاربرد بسیاری دارد.

دوربین و شیشه دوربین

اگر دوربین موبایل شما خراب شده باشد باید با نمونه نو آن تعویض کنید. بهترین فروشگاه عرضه‌کننده‌ی قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل انواع مختلفی از دوربین جلو، عقب و سلفی را از برندهای معروفی مانند سامسونگ، هواوی، ال جی، آیفون و … عرضه می‌کند که می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

قاب باز کن و اسپاتول

اسپاتول یکی از پرکاربردترین ابزارهای تعمیر موبایل بوده که هر تعمیرکار موبایل برای انجام کارهای زیر به این ابزار برای تعمیرات موبایل نیاز دارد. از آنجا که طراحی بورد گوشی‌های موبایل‌ امروزی به‌صورت چاپی SMD است، فرآیند باز و تعمیر کردن قطعات ریزتر کمی دقیق‌تر شده است که با اسپاتول یا قاب باز کن انجام می‌شود. از کاربردهای این ابزار می‌توان به باز کردن قاب گوشی، آزاد کردن کانکتور قطعات از روی بورد الکترونیکی موبایل، جدا کردن فلت و قطعات ریز از روی بورد  بلند کردن تاچ و ال سی دی از روی بدنه گوشی و جدا کردن درب پشت موبایل اشاره کرد.

درب پشت گوشی

شکستن درب پشت گوشی از مشکلاتی بوده که برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید. برخی از قاب‌های موبایل قابلیت جدا شدن از فریم را دارند و در صورت شکستگی ممکن است باعث افتادن باتری و خرابی‌های بیشتری شوند که موبایل از بین رود. به همین دلیل کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند باید هرچه سریع‌تر برای تعویض درب پشت گوشی خود اقدام کنند.

خرید قطعات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر موبایل از ” ابزارک موبایل”

ابزارک موبایل در زمینه‌ی گوشی موبایل خدمات فروش ابزار تعمیر، قطعات یدکی و لوازم جانبی را انجام می‌دهد. مخاطبان این سایت افرادی هستند که در کار تعمیر و سرویس انواع گوشی موبایل فعالیت داشته یا برای گوشی خود به دنبال لوازم جانبی مانند قاب، شارژر و … می‌گردند. محصولات این سایت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود. اگر به تازگی کار خود را در زمینه تعمیر و رفع خرابی موبایل آغاز کرده باشید و برای انجام تعمیر موبایل به لوازم پایه مثل هیتر هویه، سیم لحیم، سپراتور، منبع تغذیه و … احتیاج داشته باشید؛  می‌توانید برای خرید ابزار تعمیرات موبایل از فروشگاه ابزارک موبایل استفاده کنید. برای ارتباط با این مجموعه‌ می‌توانید به نشانی فارس، شيراز، خیابان داریوش، بازار دشتی، طبقه دوم، واحد s4 به صورت حضوری مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09176824099 تماس بگیرید. همچنین برای تسهیل فرآیند خرید خود می‌توانید از تمامی نقاط کشور از طریق نشانی اینترنتی https://abzarakmobile.com خرید خود را انجام دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارک موبایل
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز