با کم ترین هزینه وکیل غیرحضوری بگیرید

مشاوره حقوقی-کاماپرس
ژیوار

مسائل حقوقی از جمله مواردی است که هر چه سریع‌تر به آنها رسیدگی کنید، احتمال موفقیت­تان بالاتر می‌رود؛ بنابراین قبل از هر چیز باید در رابطه با مشکل خود مشاوره حقوقی بگیرید تا بتوانید راه حل مناسب را پیدا کنید. در بعضی موارد، نیاز افراد به مشاوره حقوقی فوری بوده و باید هر چه سریع‌تر با وکیل مرتبط تماس بگیرند.

کاماپرس در این گزارش نکات مهم برای دریافت مشاوره حقوقی فوری را ارائه کرده است.

اهمیت مشاوره حقوقی با وکلای متخصص پایه یک دادگستری

یکی از مسائلی که در زمینه دریافت مشاوره حقوقی وجود دارد، تخصص وکیل است. ممکن است شما به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید که تجربه و تخصص او زبانزد باشد، اما تخصصی در پرونده شما نداشته باشد؛ بنابراین انتخاب یک وکیل مرتبط اهمیت بالایی دارد.

شما باید با توجه به نوع پرونده خود (کیفری، خانوادگی، سرقت، کلاهبرداری، جرایم پزشکی و امثال آن) به سراغ وکیل متخصص مربوطه بروید. به عنوان مثال، یک وکیل کیفری برای یک پرونده‌ طلاق نمی‌تواند مشاوره حقوقی مناسبی ارائه دهد.

مشاوره حقوقی-کاماپرس

دریان سفر امید

انواع راه‌های دریافت مشاوره حقوقی

با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت زمانی برای دریافت مشاوره حقوقی، راه‌های زیادی برای ارتباط با وکیل و گرفتن مشاوره وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

مشاوره حقوقی حضوری: این نوع مشاره برای افرادی که در ایران سکونت دارند و پرونده آنان نیاز به بررسی توسط وکیل دارد، مناسب است. شما باید متناسب با پرونده خود از وکیل مربوطه مشاوره دریافت کنید. مدت زمان مشاوره حقوقی حضوری معمولا یک ساعت است.

مشاوره حقوقی تلفنی: در بسیاری از موارد، افراد به دلیل فوریت موضوع و همچنین شرایط دسترسی، نمی‌توانند به صورت حضوری به موسسات حقوقی مراجعه کنند. مشاوره حقوقی تلفنی برای این افراد کاملا مناسب است و آنان با یک تماس تلفنی می‌توانند از وکلای پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی دریافت کنند. مدت زمان مشاوره حقوقی تلفنی بین 15 تا 45 دقیقه است.

مشاوره حقوقی آنلاین: مشاوره حقوقی آنلاین برای کسانی که امکان حضور در موسسات حقوقی ندارند یا در خارج از ایران سکونت دارند، گزینه مناسبی است. شما می‌توانید به صورت آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری ارتباط داشته باشید و از آنها مشاوره حقوقی دریافت کنید. مدت زمان مشاوره حقوقی آنلاین بین 20 تا 40 دقیقه است.

هزینه مشاوره حقوقی

هزینه مشاوره حقوقی بسته به نوع و مدت زمان آن و همچنین نوع موسسات، متغیر است. در ادامه با توجه به سه نوع مشاوره ذکر شده در بالا، هزینه هر کدام با توجه به مدت زمان آن بررسی شده است.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری: همان طور که گفته شد، مدت زمان مشاوره حقوقی حضوری یک ساعت است. شما برای یک ساعت مشاوره حقوقی حضوری باید مبلغ 349 هزار تومان پرداخت کنید. رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری از طریق سایت هم ممکن است. پس از رزرو وقت، کارشناسان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند تا وکیلی متناسب با موضوع پرونده شما معرفی کنند.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی: مدت زمان مشاوره حقوقی تلفنی بین 15 تا 45 دقیقه است و با توجه به مدتی که شما نیاز دارید، باید بین 99 تا 229 هزار تومان بابت آن بپردازید. پس از رزرو کردن وقت مشاوره تلفنی، یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص در آن حوزه با شما تماس خواهد گرفت و موارد حقوقی لازم را به شما اطلاع می­دهد.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین: از آن‌جایی که مدت زمان مشاوره حقوقی آنلاین بین 20 تا 40 دقیقه است، هزینه آن هم بین 149 تا 249 هزار تومان متغیر است. در این باره وکلای متخصص مشاوره می‌دهند و شما می‌توانید بابت آن مطمئن باشید.

مشاوره حقوقی-کاماپرس

از کجا مشاوره حقوقی فوری بگیریم؟

مجموعه “وکیل دادپویان” با بیش از 13 سال سابقه در زمینه ارائه مشاوره حقوقی و انواع خدمات حقوقی، متشکل از حدود 30 وکیل پایه یک دادگستری است که هر کدام فقط در زمینه تخصصی خود فعالیت می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید از کیفیت خدمات و مشاوره حقوقی آنها اطمینان داشته باشید. این مجموعه مشاوره تلفنی و آنلاین نیز ارائه می‌دهد تا افراد در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را بگیرند. هزینه­هایی که بابت انواع مشاوره در بالا به آنها اشاره شد نیز برگرفته از سایت این مجموعه بوده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت موسسه وکیل دادپویان به آدرس ((/https://dadpouyan.vip)) مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191307831 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز