با کمر آنتالیا ترکیه آشنا شوید

کمر آنتالیا ترکیه - کاماپرس
ژیوار

کمر یک ناحیه ای سر سبز در آنتالیا کنار سواحل مدیترانه ترکیه و تقریبا 42 کیلومتری غرب آنتالیا است . منطقه کمر که بین کوه های توروس و دریا قرار گرفته فوق العاده زیبا و جذاب است. جنگل ها، دریا و کوه ها با یکدیگر ترکیب می شوند تا محیطی عالی را برای تعطیلات فراموش نشدنی را در تور آنتالیا ارائه دهند.

کمر آنتالیا دارای یک اسکله مدرن و مجهز با ظرفیت 320 قایق تفریحی است. مارینا و خط ساحلی 52 کیلومتری (که توسط اتحادیه اروپا به عنوان “پرچم آبی” نامگذاری شده است) فرصت های زیادی را برای تمام گردشگران تور ارزان آنتالیا و قایق سواران فراهم می کند تا از سواحل و خلیج های اطراف شهر لذت ببرند. کمر برای کسانی که قصد دوری از شلوغی را دارند ایده‌آل است، آنها می‌توانند در سفر با قایق در امتداد خط ساحلی استراحت کنند یا در سافاری‌های جیپ در کوه‌های توروس به هیجان بپردازند.

کمر دارای رستوران ها و کافه های زیادی است که طعم غذاهای محلی را به گردشگران ارائه می دهند. زندگی شبانه با طیف وسیعی از میخانه ها و دیسکوها به خوبی توسعه یافته است.

کمر آنتالیا به خاطر زیبایی های طبیعی اش معروف است، دریا، کوه ها و جنگل های کاج همگی با هم ادغام می شوند تا هویتی منحصر به فرد به آن ببخشند. سواحل تمیز و زیبا همراه با اسکله تفریحی مجهز فرصت های زیادی برای سفر با قایق در امتداد خط ساحلی فراهم می کند. جزایره، کانیون و پارک اکو به همراه شهرهای نزدیک Phaselis و Olympos از جاذبه های گردشگری کمر هستند. کمر چیزهای زیادی برای علاقه مندان به ماجراجویی با طیف وسیعی از گزینه های جیپ سافاری، رفتینگ، دوچرخه سواری در کوهستان، کایاک سواری و غواصی دارد.

کمر با سواحل شلوغ، انبوهی از هتل های لوکس پنج ستاره و مغازه های کافی برای خالی کردن کیف شما در یک لحظه، طراحی شده است

دریان سفر امید

رویدادها و جشنواره ها

کارناوال کمر معمولا در ماه آوریل برگزار می شود. مسابقات قایق‌رانی نیز در بهار بین کمر و سایر مکان‌های مجاور برگزار می‌شود.

آب و هوا

کمر دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای با تابستان های خشک و زمستان های نسبتاً گرم و مرطوب است.

رسیدن به آنجا

  • با هواپیما

فرودگاه بین المللی آنتالیا (AYT) فرودگاه اصلی منطقه آنتالیا از جمله آلانیا، سیده و کمر است. این یکی از سه فرودگاه اصلی در امتداد منطقه ساحلی ترکیه است. این شهر در 10 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. این فرودگاه پروازهای داخلی و خارجی را انجام می دهد. آنتالیا با پروازهای داخلی به خوبی با سایر نقاط ترکیه در ارتباط است و همچنین به طور مستقیم با بسیاری از شهرهای اروپا و خاورمیانه در ارتباط است .

  • با قطار

سواحل مدیترانه ترکیه هنوز از طریق راه آهن به هم متصل نیست. اما گردشگران می توانند با قطار به دنیزلی، ازمیر یا قونیه سفر کنند و از آنجا اتوبوس های زیادی به کمر در دسترس هستند که مسافت را در حدود 4-6 ساعت طی می کنند.

  • با اتوبوس

سرویس اتوبوس در ترکیه عالی است . کمر به طور مستقیم به آنتالیا و سایر شهرهای منطقه متصل است. سفر از آنتالیا به کمر با عبور از مناظر کوهستانی دیدنی سفری خاطره انگیز است. دو تا از معروف ترین و مشهورترین شرکت های اتوبوسرانی که در ترکیه فعالیت می کنند واران و اولوسوف هستند.

  • با قایق

بهترین راه برای کشف کمر و اطراف آن سوار شدن بر قایق است در حالی که جنگل ها و کوه ها را می توان با دوچرخه یا جیپ کاوش کرد.

تور انتالیا - کاماپرس

سوالات متداول در رابطه با کمر آنتالیا

آیا کمر ارزش دیدن دارد؟

کمر که به دلیل آب‌های شفاف و پس‌زمینه کوه‌های شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود، بهشتی برای عاشقان ساحل و علاقه‌مندان به طبیعت است . این شهر فعالیت های زیادی در فضای باز از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، غواصی و قایقرانی ارائه می دهد.

آیا کمر ارزش دیدن دارد؟

کمر که به دلیل آب‌های شفاف و پس‌زمینه کوه‌های شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود، بهشتی برای عاشقان ساحل و علاقه‌مندان به طبیعت است . این شهر فعالیت های زیادی در فضای باز از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، غواصی و قایقرانی ارائه می دهد.

اگر به دنبال مقصدی ساحلی هستید که کمی از همه چیز داشته باشد، کمر باید در لیست سفر شما با تور آنتالیا باشد . این شهر ساحلی مدیترانه‌ای به‌خاطر سواحلش با پس‌زمینه‌های کوهستانی، غذاهای دریایی لذیذ، ویرانه‌های باستانی نزدیک، و استراحتگاه‌های آرام معروف است.

تاکسی از آنتالیا به کمر چقدر است؟50 تا 60 دلار

سریعترین راه برای رسیدن از فرودگاه آنتالیا به کمر تاکسی است که 53 دقیقه طول می کشد و 50 تا 60 دلار هزینه دارد .

 فاصله فرودگاه آنتالیا تا کمر چقدر است؟

فاصله فرودگاه آنتالیا تا کمر 63 کیلومتر است.

آیا کمر سردتر از آنتالیا است؟

کمر نسبت به بقیه سواحل خنک تر و مرطوب تر است و آلانیا کمی گرم تر و خشک تر است.

کمر زیباتر است یا ساید؟

ساید بدون شک ساحل بهتری دارد که عمدتاً شن و ماسه است و شیب ملایمی دارد. سواحل کمر، ساخته شده از سنگ / سنگریزه هستند. به همین ترتیب شهر باستانی سیده جذابیت بسیار بیشتری نسبت به کمر دارد.

کمر بهتر است یا آلانیا؟

این قسمت از گردشگری ترکیه به سرعت در حال توسعه است و اکنون کمر خدمات مناسب در سطح اروپایی را با قیمت های مقرون به صرفه تر ارائه می دهد . کسانی که به غواصی و اسنوبورد بی تفاوت هستند اما علاقه زیادی به خرید دارند به آلانیا علاقه بیشتری خواهند داشت.

آیا کمر زندگی شبانه خوبی دارد؟

به جز سواحل شنی و فعالیت های متعددی که کمر ارائه می دهد، این شهر به خاطر زندگی شبانه شهری و شدیدش شناخته شده است .

آیا کمر برای خانواده ها خوب است؟

گشت و گذار در کمر با کودکان فرصتی فوق العاده برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی و سرگرم نگه داشتن مسافران جوان فراهم می کند . ترکیه تعداد زیادی جاذبه و تورهای سرگرم کننده را ارائه می دهد که برای کل خانواده از جمله کودکان خردسال مناسب است.

ساحل کمر چگونه است؟

خط ساحلی نیم دایره ای که ترکیبی از ماسه و سنگریزه است، توسط درختان کاج محصور شده است که از نور خورشید سایه می اندازند و فضای کافی برای آفتاب گرفتن و پیک نیک وجود دارد . برای رفتن به ساحل Phaselis، باید از کنار ویرانه های شهر باستانی عبور کنید. ورودی Phaselis و سواحل آن یک بار هزینه دارد.

مساحت کمر ترکیه چقدر است؟

در حدود 40 مایل مساحت کمر است ، استراحتگاه ساحلی زیبای کمر را در پای کوه باشکوه توروس خواهید دید. از پیاده روی در امتداد تفرجگاه و بازدید از شهر چادری بازسازی شده که زندگی عشایر ترک را منعکس می کند، لذت ببرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر ایمن
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز