با کشنده پیلسان 480 آشنا شوید + قیمت روز ماشین سنگین

قیمت کشنده پیلسان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

 شرکت پیلسان، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ماموت و تولیدکننده انواع کشنده و کامیون است که توانسته با کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده، نظر رانندگان زیادی را به خود جلب کند. هم‌اکنون این مجموعه توانسته با تولید کشنده پیلسان480 و 440 در بازار خودرو‌های سنگین ایران مطرح شود. در چند ماه آینده شاهد ورود کمپرسی 440 پیلسان هم به بازار خواهیم بود.

به گزارش کاماپرس، شرکت کامیون‌سازی پیلسان از جمله تولیدکننده‌های کامیون و تجهیزات حمل و نقل در ایران است. این مجموعه در سال 1395 با هدف تولید انواع تریلر ها پا به عرصه رقابت گذاشت. در سالهای بعد اقدام به تولید کشنده نمود.

هم‌اکنون کشنده پیلسان480 تولیدی این مجموعه مورد توجه رانندگان خودروهای سنگین قرار دارد. این خودروی سنگین بر پایه اتاق TGA مان طراحی شده است. شرکت مان شریک تجاری سینوتراک چین می باشد که محصولات آن در ایران به اسم پیلسان ارائه میشوند. طراحی داخلی کشنده480 پیلسان در حد متوسط بوده و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت قطعات کابین آن نسبت به رقبا مناسب به نظر می‌رسد. کابین این کشنده پیلسان ارتفاع مناسبی دارد و کف فلت آن برای راننده و سرنشینان احساس راحتی به همراه می‌آورد.

این مدل کشنده 480 اسب بخار قدرت دارد و دارای موتور شش سیلندر خطی، 24 سوپاپ و توربو شارژر 13 لیتری است. موتور این کشنده تحت لیسانس MAN تولید شده و قدرت مناسبی دارد. این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 + EEV را به دست آورد. کشنده پیلسان480 به کاتالیزور و سیستم هوشمند مصرف سوخت مجهز شده که این موضوع تا حدی به کاهش مصرف سوخت آن کمک کرده است.

کشنده پیلسان-کاماپرس

این خودرو به امکانات رفاهی مانند شیشه بالابر برقی، مه‌شکن جلو و عقب، بوق بادی و شهری، هشدار دهنده صوتی دنده عقب، دوربین های پیرامونی با مولتی مدیا، کروز کنترل و… آن مجهز شده است. این کشنده دارای مجوز حمل کالای خطرناک ADR نیز میباشد.

شما میتوانید به وسیله ی لینک از قیمت کشنده پیلسان 480 اتوماتیک مطلع شوید و این کشنده را با تسهیلات ویژه از اتوبان خرید کنید.

جدول زیر قیمت منصفانه این خودرو و دیگر محصولات پیلسان را نشان می‌دهد:

نوع محصول پیلسان مدل/سال قیمت منصفانه
کامیون C7H 440MT 6×4 1402 5 میلیارد و 200 میلیون تومان
کشنده C7H 480 1401 5 میلیارد و 250 میلیون تومان
کشنده C7H 480 1402 5 میلیارد و 350 میلیون تومان
کشنده C7H 440 1401 4  میلیارد و 500 میلیون تومان

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به وبسایت https://otobantruck.com/price/Pilsan مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اتوبان
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز