با کاربردهای چسب بتن آشنا شوید

چسب بتن-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چسب بتن، چسبی است که برای چسباندن بتن جدید به بتن قدیمی، تقویت خواص ملات های سیمانی و آب بند نمودن ملات های سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد .در واقع می‌توانید از این چسب برای چسباندن فلز به بتن، تثبیت معابر در حال فروریختن و حتی سنگ‌های باغچه استفاده کنید. کار مورد نظر هرچه که باشد، این محصولات در بسیاری از امور مصرف می‌شوند.

سیمان بخشی از مخلوط بتن است، برای تقویت چسبندگی بین بتن و ماده دیگر، باید از چسب بتن استفاده کرد.

در ادامه کاماپرس، به شرحی کامل‌تر از خصوصیات و انواع چسب‌های بتنی می‌پردازد.

بهترین چسب بتن برای پروژه شما چیست؟

انتخاب چسب بتن به معنای دانستن اندازه و مقیاس کار در دست است. با توجه به این نکات، بهتر می‌توانید چسبی را انتخاب کنید که نتیجه مثبت و رضایت بخشی را در انتهای پروژه شما به بار آورد. چسب بتن ویژه Sure Add SL412 یک فراورده مایع بر پایه رزین‌های آکریلیک است. این محصول جهت تقویت چسب‌های کاشی وسرامیک پودری، ملات‌های بندکشی، آب‌بندی منابع و استخر کاربرد و مصرف دارد. انعطاف پذیری بالا، مقاومت خمشی، سایشی و کششی از ویژگی‌های بارز این چسب است. درصورت تهیه ملات‌های ترمیمی، تقویت چسبندگی ملات و استفاده در ملات‌های نرمه کشی بهتر است از چسب بتن از نوع Sure Add SL406 استفاده کرد. این محصول بدون بو و غیرسمی، در مقادیر هشت کیلوگرمی در بازار قابل عرضه است. این چسب بتن برپایه آکریلیک است. لازم به ذکر است که شرکت شورلول این دو محصول را در بازار عرضه می‌کند.

چسب بتن-کاماپرس

انواع محصولات مورد نیاز در ساخت یک سازه در شرکت شورلول

مجموعه شورلول با برخورداری از آزمایشگاه‌های مجهز و متخصصان مجرب همکاری خود را با شرکت شورلول استرالیا در سال 2006 آغاز می‌کند. این شرکت پس از کسب تجارب فراوان موفق به دریافت گواهینامه فنی گرمابندی پوسته خارجی ساختمان می‌شود. شرکت شورلول علاوه‌بر چسب بتن، محصولات گوناگونی از جمله رنگ نمای ساختمان، افزودنی‌های بتن، پودر بندکشی، چسب کاشی، گروت و ملات خشک را به فروش می‌رساند. این مجموعه ده نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد. اخذ نمایندگی و استخدام در این مجموعه امکان‌پذیر است. شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، برج میلاد تهران، شرکت صنایع شیر ایران، برند کاله، کاشی مرجان تعدادی از مشتریان شورلول هستند که در پروژه‌های خود از محصولات این شرکت بهره بردند. دفتر این مجموعه در خیابان ولیعصر تهران واقع شده است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام و کانال آپارات این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شورلول ایران
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز