با چند تومان می توان روتین پوستی بلا حدید را تهیه کرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کریستن اسمیث فیشالیست بلا حدید معتقد است که پوست خوب در خانواده حدید ژنتیکی است. با این‌حال بدیهی است که سوپرمدلی در اندازه بلا حدید باید روتینی پیچیده، اصولی و البته گران داشته باشد. این فرشته سابق ویکتوریا سیکرت که سفیر برند دیور نیز هست مجموعه‌ای از محصولات دیور را در اختیار دارد که رطوبت و تازگی پوست خود را به آن‌ها مدیون است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت روتین پوستی بلاحدید در ایران می‌پردازد.

بلا حدید در مصاحبه‌ای با گلمور در سال 2018 گفته بود که مادرش یولاندا حدید او را به مراقبت از پوستش پیش از آرایش توصیه کرده است. او همچنین گفته بود که در طول سفر نیز سعی می‌کند به روتین خود پایبند بماند و هرگز خانه را بدون روغن‌های پوستی و یا سرم ترک نمی‌کند.

این سوپرمدل 27 ساله تأکید زیادی روی آب‌رسانی به پوست خود دارد. او در این‌باره می‌گوید پیش از این می‌توانستم شب‌ها صورتم را بشویم و کار دیگری نکنم اما اکنون اگر بدون مرطوب کردن پوستم بخوابم صورتم سفت و خشک خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد حدید کلکسیونی از محصولات برند دیور دارد. در سال 2017 در مصاحبه با مجله ال گفته بود که صورتش را با شوینده «دیور هوم» می‌شوید. و از مرطوب‌کننده و ماسک «هیدرا لایف» دیور نیز استفاده می‌کند.

مدل هلندی- فلسطینی‌تبار در مصاحبه با نشریه ووگ گفته بود که قبل از خواب ماسک ژله‌ای پیش از خواب هیدرالایف دیور را به پوست می‌زند و بعد از بیداری صورتش مرطوب و سرزنده است. اما پس از بیداری نیز از ماسک‌های ورقه‌ای استفاده می‌کند زیرا قرار دادن چیزی خنک بر روی پوستش به او حس سرزندگی می‌دهد.

فرشته پیشین ویکتوریا سیکرت هوادار سفت و سخت استفاده از روغن پیش از آرایش است. علی‌الخصوص سرم روغن تسکین‌دهنده «آرومسانس رز دی اورینت» که مگان مرکل نیز این آن را تأیید کرده است.

مزیا شیمن میکاپ آرتیست باتجربه که این روغن را پیش از فشن شوی ویکتوریا سیکرت سال ۲۰۱۸ روی پوست حدید زده بود در مصاحبه‌ای با بایردی از تأثیر آن در کاهش التهاب و قرمزی پوست گفت.

قیمت محصولات مورد استفاده حدید چقدر است؟

شوینده صورت دیور هوم در فروشگاه‌های ایران موجود نیست اما سفارش آن از طریق آنلاین شاپ‌ها امکانپذیر است. سایت دیور تیوب 125 میلی‌لیتری آن را به قیمت 45 یورو می‌فروشد که در زمان نوشته شدن این گزارش به پول ایران چیزی در حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

مرطوب‌کننده هیدرالایف در بسته‌بندی 50 میلی‌لیتری اکنون در فروشگاه آمازون با 34 درصد تخفیف به قیمت 56 دلار به فروش گذاشته شده است و در ایران به قیمت 6 میلیون و 620 هزار تومان فروخته می‌شود.

موجودی ماسک ژلی شب هیدرالایف دیور در شاپ‌های ایرانی و خارجی به پایان رسیده است اما قیمت کاسه 50 میلی‌لیتری آن در فروشگاه سفورا 98 دلار است یعنی در حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان.

سرم روغن تسکین‌دهنده «آرومسانس رز دی اورینت» نیز در حال حاضر در شاپ‌های ایرانی ناموجود است، اما در ebay می‌توان شیشه 15 میلی‌لیتری آن را به قیمت 74.49 یورو خریداری کرد که این مبلغ چیزی در حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان است.

همه موارد روتین پوستی بلا حدید گران نیستند

ناگفته پیدا است که مواردی که ذکر شد تنها بخشی از روتین پوستی بلا حدید است؛ فهرست جلسات فیشال با میکاپ‌آرتیست‌های برگزیده و یا لوازم مختلف پاکسازی پوست این سوپرمدل، طولانی‌تر از آن است که در یک گزارش بگنجد. با این‌حال حتی بلا حدید نیز، گاهی به راهکارهای ساده خانگی روی می‌آورد. فرو بردن صورت در کاسه‌ای از یخ روشی است که حدید برای روشن کردن پوست و از بین بردن ورم آن به کار می‌برد.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز