با محبوب‌ ترین تورهای نمایشگاهی آشنا شوید

تور نمایشگاهی - کاماپرس

تور نمایشگاهی با هدف بازدید از یک نمایشگاه خاص برگزار می‌شود؛ با این حال، صرفا به بازدید از نمایشگاه محدود نمی‌شود، بلکه به لذت بردن بازدیدکنندگان از شهر و کشور میزبان نیز اهمیت می‌دهد. متقاضیان با رزرو تورهای نمایشگاهی می‌توانند با اطمینان خاطر و خیال راحت بدون دغدغه رزرو بلیط هواپیما و هتل، به راحتی از رویداد تجاری مورد نظر استفاده کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی محبوب‌ترین تورهای نمایشگاهی پرداخته است.

 تور نمایشگاهی اسپانیا

اسپانیا به عنوان یکی از پرفعالیت‌ترین کشورها در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف شناخته می‌شود. نمایشگاه فیتور، بزرگ‌ترین نمایشگاه اسپانیا است که سالانه در اوایل ماه فوریه به مدت پنج روز برگزار می‌شود. نمایشگاه‌ نان و شیرینی در شهر مادرید از 29 بهمن تا دوم اسفند برگزار می‌شود و افراد می‌توانند از جدیدترین تکنولوژی‌ها و روندهای این تجارت بازدید کنند. نمایشگاه تجاری بخش ساخت‌وساز در اسپانیا، آخرین تغییرات و پیشرفت‌های حوزه صنعت و ساختمان را به نمایش می‌گذارد. سالانه بسیاری از شرکت‌های معتبر برای نمایش کیفیت محصولات خود در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

تور نمایشگاهی - کاماپرس

نمایشگاه ماشین ابزار اسپانیا نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین نمایشگاه‌های تجاری و بین‌المللی در دنیا بوده که سالانه میزبان تعداد زیادی از صاحبان کسب‌وکار است. این نمایشگاه 13 تا 17 خرداد هر سال برگزار می‌شود. نمایشگاه زیبایی و مد اسپانیا نیز با هدف رشد و پیشرفت صنعت آرایشی بهداشتی روزهای 29 بهمن تا اول اسفند برگزار می‌شود.

دریان سفر امید

متقاضیان می‌توانند در هر یک از تورهای نمایشگاهی اسپانیا شرکت کنند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های زمینه‌ شغلی خود مطلع شوند. به طور کلی تورهای نمایشگاهی فرصت مناسبی برای آشنایی با سایر فعالان در یک حوزه کسب‌وکار فراهم می‌کند و شانس حضور افراد در بازارهای بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

تور نمایشگاهی ایتالیا

تور نمایشگاهی میلان ایتالیا صنایع بسیاری مانند کفش، پارچه، داروسازی، طراحی دکوراسیون، چرم، مبلمان و لوازم آشپزخانه را در بر می‌گیرد. این نمایشگاه در شهر میلان برگزار می‌شود و متقاضیان با توجه به نوع کسب‌وکار خود می‌توانند در آن حضور پیدا کنند. به طور کلی شرکت در تور نمایشگاهی میلان ایتالیا فرصت بسیار خوبی برای حضور صاحبان کسب‌وکار در بازارهای بین‌المللی فراهم می‌کند و افراد می‌توانند از جدیدترین پیشرفت‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ مطلع شوند.

تور نمایشگاهی صنایع دستی میلان، هر سال در آستانه سال نو میلادی به مدت 9 روز در شهر میلان برگزار می‌شود. 80 کشور در این نمایشگاه حاضر می‌شوند و در یک فضای بین‌المللی حرفه‌ای محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم کشورهای مختلف دنیا فراهم می‌کند.

تور نمایشگاهی طلا و جواهر ایتالیا نیز یکی دیگر از برپازدیدترین گزینه‎‌های موجود است که هر ساله در 1300 غرفه مختلف برگزار می‌شود. حضور در این نمایشگاه مزایای زیادی برای خرده‌فروشان و فعالان حوزه طلا و جواهرات دارد. تور نمایشگاهی بولونیا نیز در حوزه آرایشی بهداشتی، صنعت ساختمان، قطعات جانبی خودرو، ماشین آلات کشاورزی و خدمات خودرو برگزار می‌شود. گردشگران باید در نظر داشته باشند که هزینه‌ تورهای نمایشگاهی به دلیل ترانسفر و  دریافت کارت ورود به نمایشگاه، گران‌تر است. همچنین لازم است که افراد هتل‌های نزدیک به نمایشگاه را برای اقامت انتخاب کنند.

تور نمایشگاهی - کاماپرس

تور نمایشگاهی آلمان

آلمان نیز سالیانه میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی گوناگونی است که در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. تور نمایشگاهی دوسلدورف بخش‌های مختلف و متنوعی مانند آرایشی بهداشتی، قایق‌رانی، صنعت و تکنولوژی، تجهیزات پزشکی و اتومبیل‌های کاروانی را در برمی‌گیرد. نمایشگاه خودرو معمولا به عنوان شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین گزینه، سالانه تعداد زیادی از افراد را از اقصی نقاط دنیا به خود جذب می‌کند. این تور نمایشگاهی در شهرهای مختلف آلمان برپا می‌شود.

تور نمایشگاهی k آلمان، مرتبط با پلاستیک و مواد صنایع شیمیایی، بسته‌بندی و وسایل نقلیله است. حضور در این نمایشگاه برای فعالان حوزه‌های صنایع کشاوزی، فناوری و انرژی یا پزشکی مناسب است. تور نمایشگاه کتاب آلمان نیز هر سال در شهر فرانکفورت برپا می‌شود و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی شناخته می‌شود. همچنین در نمایشگاه کشاورزی آلمان، جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌ها در زمینه پرورش قارچ، آبزیان و دام و طیور ارائه می‌شود.

تورهای نمایشگاهی آلمان، طرفداران بسیار زیادی دارند و به همین جهت متقاضیان باید سریعا برای تهیه بلیط اقدام کنند.

تور نمایشگاهی - کاماپرس

بهترین جا برای رزرو تور نمایشگاهی

«اوج آرام» از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه توریست و گردشگری به طور تخصصی شروع کرد. این مجموعه در تلاش است که در فصل‌های بهار و تابستان، تعداد زیادی از پروازهای چارتری را به ترکیه و کشورهای ساحلی ارائه کند که افراد بتوانند با هزینه کم، بهترین خدمات را دریافت کنند. اوج آرام با سال‌ها سابقه در زمینه گردشگری بهترین تورها را به مقاصد مختلف آسیا، اروپا و قاره آمریکا برگزار می‌کند. همچنین متقاضیان برای دریافت خدمات ویزا و اخد اقامت موقت و دائم می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://oujaram.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 45419-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان