با دو میلیون ست موس و کیبورد دل بخریم یا مافی؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای خرید ست موس و کیبورد دل یا مافی قبل از هر چیز باید به کاربرد خود توجه کرد. با هزینه 2 میلیون تومانی برای کاربرد اداری و دفتری باید سراغ کیبورد دل رفت و در صورتی که کاربرد خانگی مد نظر است گزینه ست کیبورد و موس مافی می‌تواند گزینه جذابی باشد.

کاماپرس در این گزارش دو ست موس و کیبورد دل و دو ست موس و کیبورد مافی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ست موس و کیبورد دل با مدل KM3322W

این محصول دل با نوع اتصال بی سیم عرضه شده و دارای نوع رابط کیبورد و موس دانگل یو اس بی است. این ست موس و کیبورد سه عدد کلید موس و 108 عدد کلید کیبورد را ارائه کرده و 497 گرم وزن دارد. این مدل از ست‌های موس بدون نورپردازی ارائه می‌شود و برای کاربرد اداری انتخابی مناسب به حساب می‌آید. همچنین این ست از باتری قلمی استفاده کرده و نوع حسگر موس آن اپتیکال در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر آن، این ست موس و کیبورد دل بدون تکیه گاه مچ دست طراحی شده و با سیستم عامل‌های اندروید، لینوکس، مک و ویندوز سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید:

ست موس و کیبورد دل با مدل KM636

این مدل از ست موس و کیبورد مربوط به برند دل با تعداد کلید کیبورد 103 عددی و تعداد کلید موس 3 عددی طراحی شده و اتصال بی سیم را ارائه می‌دهد. این محصول دارای نوع رابط کیبورد و موس دانگل یو اس بی بوده و وزن 425 گرمی دارد. همچنین نوع باتری نیم قلمی در کیبورد و قلمی در موس این محصول به کار رفته و صفحه کیبورد آن نیز نورپردازی ندارد.

این ست با موسی که حسگر اپتیکال دارد طراحی شده و در آن تکیه گاه دست قرار نگرفته است. همچنین این ست با سیستم عامل‌های مختلفی از جمله ویندوز، مک، لینوکس و اندروید سازگاری لازم را فراهم می‌کند.

ست موس و کیبورد مافی با مدل I Max

این ست موس و کیبورد مافی با نوع اتصال بی سیم و نوع رابط کیبورد دانگل یو اس بی و بلوتوث طراحی شده و نوع رابط ماوس آن نیز دانگل یو اس بی است. این محصول تعداد کلید کیبورد 68 عددی و ماوس 3 عددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین وزن کیبورد این محصول 300 گرم بوده نوع باتری لازم برای آن نیم قلمی است.

این محصول بدون نورپردازی ارائه شده و تکیه گاه مچ دست نیز ندارد. همچنین محدوده عملکرد این ست موس و کیبورد 10 متر در نظر گرفته می‌شود. این محصول با سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد.

ست موس و کیبورد مافی با مدل Sweet S

این ست موس و کیبورد مافی با نوع حسگر موس اپتیکال طراحی شده و دارای وزن 780 گرمی است. این محصول تعداد کلید کیبورد 104 عددی داشته و از باتری موس قلمی استفاده می‌کند. همچنین این محصول بدون نورپردازی طراحی شده و باتری صفحه کلید آن نیز قلمی است.

این ست با سیستم عامل‌های مختلف سازگاری مناسبی را نشان می‌دهد و فرکانس صفحه کلید آن 2.4 گیگاهرتز در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدلدیجی کالادیجی لندکالاتیک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز