با خدمات تور کیش هتل داریوش آشنا شوید

تور کیش هتل داریوش- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تور کیش هتل داریوش، انتخابی لوکس برای گذراندن تعطیلات برای شما خواهد بود؛ چراکه هتل داریوش از بهترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل برای افرادی که به امکانات و خدمات و همچنین تمدن و فرهنگ ایرانی اهمیت می‌دهند، مناسب‌ترین گزینه است. تور کیش هتل داریوش در تمام فصول سال با بهترین خدمات و به‌صورت هوایی برگزار می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خدمات و قیمت خرید تور کیش هتل داریوش همچنین فاصله این هتل تا جاذبه‌های دیدنی کیش می‌پردازد.

با خدمات رزرو تور کیش هتل داریوش آشنا شوید

تور هتل داریوش کیش از پرفروش‌ترین تورهای کیش است که می‌توانید از بین تمامی پروازهای موجود، شخصا یک ایرلاین را انتخاب کنید. همچنین علاوه‌ بر اقامت در هتل داریوش و بلیط رفت‌وبرگشت با ایرلاین دلخواه، امکان رزرو تور در تاریخ موردنظرتان را هم خواهید داشت. ترانسفر استقبال فرودگاهی رایگان، سرو صبحانه بوفه رایگان و متنوع در رستوران هتل داریوش، گشت نیم روزه جزیره به همراه تور لیدر محلی، آفرهای ویژه گشت این تور است. همچنین ورودی رایگان ویژه برای برخی از تفریحات کیش به ارزش ۲ میلیون تومان از دیگر خدمات تور کیش هتل داریوش برای شما خواهد بود.

هزینه اقامت در خاص‌ترین هتل کیش

قیمت تور کیش هتل داریوش با توجه به خدمات و امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهد، معمولاً بسیار مناسب است. هتل داریوش کیش قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره‌های معمولی دارد. البته قیمت تور هتل داریوش به مدت‌زمان اقامت شما نیز بستگی دارد. لازم به ذکر است تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان گران‌تر از تور با پروازهای معمولی دیگر است.

به‌طورکلی قیمت این تور بر اساس مدت‌زمان اقامت، فصل سفر، کلاس پروازی ایرلاین، نوع اتاق انتخابی شما در هتل داریوش همچنین سایر خدمات جانبی تور در فصول مختلف سال متغییر خواهد بود؛ اما با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید، واقع منصفانه به نظر می‌رسد. به دلیل نوسان قیمت پروازها و هتل بهتر است قبل از خرید تور کیش هتل داریوش جهت استعلام دقیق قیمت این تور با آژانس مسافرتی منتخب خود تماس بگیرید.

موقعیت خاص هتل داریوش

هتل داریوش کیش نسبت به هتل‌های هم‌سطح خود، بهترین موقعیت مکانی را دارد. این هتل در میدان داریوش جزیره کیش واقع‌شده و تا ساحل زیبای خلیج‌فارس، مراکز خرید و تفریحات جزیره، فاصله بسیار کمی دارد؛ ازجمله نزدیک‌ترین مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کیش می‌توان به مرکز خرید پردیس یک و 2، بازار مرجان، بازار مریم، اسکله تفریحی کیش، بولینگ مریم و… اشاره کرد.

همچنین باید گفت که فاصله هتل داریوش تا پارک آبی اوشن کیش با خودرو ۹ دقیقه، تا شهربازی هایلند ۶ دقیقه، تا اسکله تفریحی کیش ۵ دقیقه، تا تله‌کابین میکامال کیش ۶ دقیقه، تا پلاژ بانوان ۷ دقیقه، تا پلاژ آقایان ۱۰ دقیقه، تا پارک دلفین و باغ پرندگان ۷ دقیقه، تا شهر زیرزمینی کاریز کیش ۱۰ دقیقه، تا کشتی یونانی ۱۷ دقیقه و تا پارک برفی پنگوئن ۵ دقیقه خواهد بود.

تور کیش هتل داریوش- کاماپرس

رزرو تور هتل داریوش کیش با “تورگردان”

تورگردان، سامانه رزرو تور مسافرتی به‌صورت آنلاین و تلفنی بوده که با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو تورهای هوایی و ریلی به مقاصد داخلی و خارجی توانسته راه خود را در مسیر خدمت‌رسانی به گردشگران ادامه دهد.

این سامانه علاوه بر برگزاری تورهای استانبول، آنتالیا، دبی و ارمنستان، تمامی ایرلاین‌ها و هتل‌های داخلی از 2 تا 5 ستاره را پوشش می‌دهد.

با این مجموعه می‌توانید سفری اختصاصی به مقصدی که در نظر دارید، در تعداد روزهای مشخص، با خدمات گردشگری دلخواه خود و با هر ایرلاین و قطاری و براساس بودجه خود، رزرو کنید. تمامی تورهای مسافرتی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار هستند و می‌توانید در هر مرحله از سفر با پشتیبان خود بابت پیش‌آمدهای احتمالی در ارتباط باشید.

برای ارتباط با این مجموعه می‌توانید با شماره‌های 02147626262 و 02147627800 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://tourgardan.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به دفتر مرکزی مجموعه واقع در مشهد، خیابان فرهاد، نبش فرهاد ۱۴، پلاک ۱۲۸ یا دفتر تهران به آدرس سعادت آباد، بالاتر از میدان شهید تهرانی مقدم (کاج)، کوچه دوازدهم، پلاک ۳۷، واحد ۴ مراجعه کنید. همچنین دفتر این مجموعه در جزیره زیبای کیش در بلوار میرمهنا، روبه‌روی بازار پارس خلیج، مرکز نوآوری کیش، واحد ۳۰۴ واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تورگردان
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز