با تفریحات پرطرفدار و جاذبه های تاریخی مالدیو آشنا شوید

ژیوار

مالدیو، کشوری متشکل از 1200 جزیره بوده که در جنوب غربی سریلانکا و آب‌های اقیانوس هند واقع شده است. جزایر مالدیو از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است؛ به همین خاطر تور مالدیو از محبوب‌ترین تورهای آسیایی در سراسر دنیا به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تفریحات پرطرفدار، جاذبه‌های تاریخی و قیمت تور مالدیو همچنین بهترین زمان سفر به مالدیو می‌پردازد.

زیباترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی تور مالدیو

با اینکه بیشتر اماکن دیدنی تور مالدیو طبیعی هستند اما دارای جاذبه‌های دیدنی تاریخی و فرهنگی بسیاری نیز است. از این جاذبه‌ها می‌توان به مسجد بزرگ سلطان محمد، کاخ ریاست جمهوری مالدیو، موزه ملی مالدیو،زیردریایی نهنگ برای سفر به اقیانوس، خیابان مرکزی ماجده ماگو در ماله، گالری هنرهای ملی مالدیو و جزیره وادهو اشاره کرد.

تور مالدیو- کاماپرس

آشنایی با تفریحات پرطرفدار در تور مالدیو

شما در تور مالدیو می‌توانید غواصی یا موج سواری کنید چراکه در فصل مرطوب سال از تفریحات بسیار مرسوم و رایج افراد است. با استفاده از قایق تندرو یا هواپیمای دریایی روی آب اوقات خوشی را خواهید داشت. همچنین کایاک سواری و درمان‌های آبگرم از دیگر تفریحات افراد در تور مالدیو محسوب می‌شود. صید ماهی و ماهیگیری در این جزیره بسیار رونق دارد؛ به طوریکه می‌توانید انواع ماهی‌های خوشمزه و غذاهای دریایی متنوع را در این جزیره تست کنید و از آن لذت ببرید.

دریان سفر امید

بهترین زمان سفر با تور مالدیو چه زمانی است؟

انتخاب بهترین زمان سفر با تور مالدیو بستگی به شما دارد که با چه نیتی قصد سفر به جزیره مالدیو را دارید. خلوت ترین زمان برای سفر با تور مالدیو، فصل زمستان یا ماه‌های اسفند و فروردین است که تعداد گردشگران به حداقل می‌رسد. تور مالدیو در تابستان طرفداران بسیاری دارد و در این فصل جمعیت زیادی از گردشگران از سراسر دنیا، مالدیو را برای سفر انتخاب می‌کنند.

ارزان‌ترین زمان سفر با تور مالدیو از آبان‌ماه و در فصول سرد سال است. در این زمان علاوه بر قیمت تورها، هزینه‌های هتل و ترانسفرها نیز بسیار ارزان است اما آب و هوای مالدیو در این زمان بارانی و مرطوب است؛ بدین جهت احتمال دارد نتوانید از تمام تفریحات آبی جزیره استفاده کنید.

بهترین آب و هوا در تور مالدیو در فصل بهار است چراکه آب و هوای مالدیو از مرطوب و بارانی به کمی خشک و گرم تغییر کرده و بهترین فرصت برای تفریحات ساحلی می‌شود. بهترین زمان طبیعت‌گردی نیز همین فصل است چراکه می‌توانید از جنگل‌ها،سواحل مالدیو و آسمان آبی آن لذت ببرید.

لازم به ذکر است بیشتر جشنواره‌های تور مالدیو مانند جشن کودا، جشن جمهوری مالدیو، جشنواره غذا، جشن ماهیگیری و جشن قایق سواری در  آذرماه برگزار می‌شوند.

بررسی قیمت تور مالدیو

به طور کلی تور مالدیو از تورهای لوکس و گران قیمت نسبت به سایر تورهای خارجی به شمار می‌رود اما هزینه نهایی تور مالدیو، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند زمان سفر، نوع ایرلاین انتخابی پرواز، خدمات و امکانات رفاهی، مدت زمان اقامت، هتل‌ محل اقامت، تعداد همراهان و… متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها بهتر است با آژانس مسافرتی مورد نظر خود تماس بگیرید.

خرید تور مالدیو از آژانس مسافرتی “هرمس “

آژانس هرمس به طور تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه این آژانس‌ فراهم بوده که مسافرین بسته‌ی تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. هرمس به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. یکی از مزایای رزرو تور مالدیو با هرمس، ارائه برنامه‌ریزی روزانه است؛ این مجموعه در صفحه اختصاصی هر تور، اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و شهرهای مورد بازدید در هر روز از سفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

همچنین با ارائه خدمات با کیفیت و امکانات رفاهی لوکس مانند اقامت در هتل‌های چند ستاره از سفر خود لذت خواهید برد. به همین خاطر می‌توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت تور مالدیو هتل 5 ستاره به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126211000 یا پشتیبانی ویژه در ساعات کاری به شماره 02126353624 تماس بگیرید.

 

انتهای پیام

 

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز