با این 5 عطر زنانه اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید

با این 5 عطر زنانه اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر زنانه به عنوان یک پوشیدنی مدرن، نقش زیادی در افزایش اعتماد به‌نفس و تزریق حال خوب به استایل دارد. درواقع اگر عطرها دقیقا متناسب با پوشش و شخصیت هر فرد انتخاب شوند، روحیه و هماهنگی پوشش فرد را به شکلی مثبت و قابل فهم تغییر می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر زنانه برای افزایش اعتماد به نفس را معرفی می‌کند.

عطر  زنانه تق هرمس پرفیوم (HERMES  Terre d’Hermes Parfum)

شاهکار عطرسازی از برند هرمس در این سال‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمانی است که می‌خواهید با یک عطر معرکه با اعتماد به نفس و جسور قدم بردارید. این عطر که در سال 2009 از مبدا فرانسه به بازار معرفی شد، طبعی معتدل دارد و با نت‌های پایه‌ای مانند پرتقال، گریپ فروت، سنگ آتش‌زنه و روایح چوبی می‌توان در چهار فصل سال از آن استفاده کرد.

تق هرمس سرزنده و شاداب در 3 حجم 200، 75 و 1.5 میلی‌لیتر در بازار موجود است که قیمت هرکدام از آن‌ها به ترتیب، 12 میلیون تومان، 7 میلیون و 500 هزار تومان و 250 هزار تومان است.

عطر  زنانه تق هرمس پرفیوم (HERMES  Terre d'Hermes Parfum)

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه وانیلا پلنیفولیا اکستریت 21 گرلن (Guerlain Vanille Planifolia Extrait 21)

این محصول از برند گرلن شما را با خاص‌ترین وجه‌ی نت وانیل آشنا می‌کند. در واقع، شیرینی مطلوب این عطر نقش به‌سزایی در افزایش انرژی مثبت و ایجاد حال خوب دارد که تری واسر و دلفین جلک با هوشمندی تمام آن را خلق کرده‌اند. وانیلا پلنیفولیا اکستریت 21 از نت‌های اصلی و پایه‌ای شامل وانیل، صمغ، کهربا و مشک تهیه شده و بیشتر عطری چهارفصل به شمار می‌آید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب درباره Guerlain Vanille Planifolia Extrait 21، طراحی جذاب و چشمگیر شیشه آن است که با ترکیب رنگی گیرا و ظاهری دوست‌داشتنی می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای دوستانتان باشد.

عطر زنانه وانیلا پلنیفولیا اکستریت 21 گرلن (Guerlain Vanille Planifolia Extrait 21)

عطر زنانه سرج لوتنس لا فیل د برلین (SERGE LUTENS  La Fille de Berlin)

کریستوفر شیلدریک این عطر را برای اولین بار در سال 2013 به دنیای عطرها وارد کرد تا یکی از عطرهای ملیح برند سرج لوتنس را ساخته باشد. اگر عاشق بوی رز و البته نت رز فلفلی هستید، خوب است بدانید بین تمام عطرهای موجود با این اسانس، لا فیل د برلین یکی از نمادین‌ترین آن‌ها است.

در کنار این اسانس، نت‌های دیگری نیز در این عطر لحظه‌های شما را همراهی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به شمعدانی، نعناع هندی، خزه و عسل اشاره کرد.

عطر زنانه سرج لوتنس لا فیل د برلین (SERGE LUTENS  La Fille de Berlin)

عطر زنانه اتات لیبره د اورنج یو اور ساموان لایک یو (État Libre d’Orange You or Someone Like You)

«تو یا کسی شبیه به تو» عطری با حال و هوای لس آنجلسی است که رهایی و آزادی را در خود جای داده است. خبر خوب برای عاشقان اسانس نعنا این است که در این عطر میزان زیادی از این نت وجود دارد تا حسابی طرفداران عطرهای نعنایی را راضی کند. نت تعیین‌کننده دیگری که در تو یا کسی شبیه به تو وجود دارد، شمعدانی است که در ترکیب با نعنا، رایحه‌ای با طراوت و تابستانی را به مخاطبان عرضه می‌کند.

عطر زنانه اتات لیبره د اورنج یو اور ساموان لایک یو (État Libre d'Orange You or Someone Like You)

عطر زنانه لس ایندیمودبلس پچولی نوزت (Les Indémodables Patchouli Noisette)

استفاده از عصاره طبیعی فندق در این عطر برای اولین بار، آن هم در کنار نت محبوب پچولی از آن یک پیشنهاد هوس‌انگیز می‌سازد که نمی‌توانید به راحتی نادیده بگیرید. این عطر با قیمت روز 14 میلیون و 700 هزار تومان عطری تقریبا سبک به شمار می‌آید که برای استفاده روزمره مناسب است.

عطر زنانه لس ایندیمودبلس پچولی نوزت (Les Indémodables Patchouli Noisette)

انتهای پیام

مرتبط با : عطرشفروشگاه لیلیومهایلند بیوتی
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز