با انواع شارژر دسته  PS5 آشنا شوید

آریاک سفر

دسته‌های پلی استیشن 5 یا همان PS5، برای شارژ از یک پورت USB Type-C استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر روش اصلی شارژ دسته PS5، اتصال آن به کنسول با استفاده از کابل USB Type-C به USB Type-A است. با این حال، انواع مختلفی از شارژر دسته PS5 برای کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ مانند پایه‌های شارژ وجود دارد. این نوع شارژر دسته Ps5 معمولا با آداپتور برق و کابل‌های USB لازم ارائه می‌شود که به شما این امکان را می‌دهند تا چندین دسته PS5 را به طور همزمان شارژ کنید.

کاماپرس در این مطلب به بررسی انواع شارژر دسته ps5، مدت زمان شارژ آن، نگهداری شارژ توسط دسته همچنین قابلیت کنترل جریان برق شارژر دسته ps5 می‌پردازد.

معرفی انواع شارژر دسته PS5

کابل USB Type-C به USB Type-A: برای شارژ دسته PS5 می‌توانید یک سر کابل را به پورت USB Type-C بر کنترلر و سر دیگر آن را به پورت USB Type-A بر کنسول PS5 متصل کنید.

اسکله‌ها و ایستگاه‌های شارژ: پایه‌ها و ایستگاه‌های شارژ اکسترنال برای شارژر دسته PS5 وجود دارند. این لوازم جانبی اغلب با کابل‌های USB نوع C و پایه‌های شارژ مخصوص خود عرضه می‌شود و می‌تواند چندین کنترلر را به طور همزمان در خود جای دهد. علاوه بر آن ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری مانند نشانگرهای LED برای نشان دادن وضعیت شارژ هر دسته PS5 نیز باشند. همچنین ممکن است فضای ذخیره‌سازی برای بازی‌ها یا روشی منظم برای نمایش کنترلرهای ارائه دهند. این روش بسیار کارآمد است؛ چراکه کافیست پایه شارژر دسته ps5 را به منبع برق وصل کنید، سپس دسته را روی پایه قرار دهید تا به طور خودکار شارژ شود. لازم به ذکر است تا زمانیکه باتری دسته ps5 کاملا شارژ نشده، آن را جدا نکرده تا به افزایش عمر باتری و عملکرد بهتر دسته کمک کنید.

آداپتورهای شارژ بی سیم: این آداپتورها، امکان شارژ دسته ps5 را بدون اتصال با سیم و محدودیت حرکتی فراهم می‌کنند.

دریان سفر امید

شارژ دسته PS5 چند ساعت زمان می‌برد؟

اگر باتری دسته ps5 خالی باشد، پر شدن کامل آن حدودا 3 ساعت زمان می‌برد. این مدت‌ زمان شارژ، توسط پایه شارژ یا کابل تفاوت خاصی نخواهد داشت. اگر دسته را با کابل به کنسول وصل کنید، می‌توانید حین شارژ شدن نیز از تجربه بازی‌های ویدیویی لذت ببرید. هرچند در این شرایط شارژ شدن کمی بیش‌تر طول می‌کشد و پیشنهاد ما برای حفظ سلامت شارژر دسته ps5 استفاده از پایه شارژ است چراکه در این حالت می‌توانید همزمان دو کنترلر را شارژ کرده و وقتی شارژ یکی تمام شد، به سرعت به سراغ استفاده از دسته دیگر بروید.

دسته Ps5 چقدر شارژ را نگه می‌دارد؟

باتری دسته Ps5 به نسبت نسل قبل خود یعنی دسته ps4، دارای ظرفیت بیشتری برای حفظ شارژ است. باتری دسته Ps5 بین ۶ تا ۱۲ ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد؛ البته این زمان به عوامل مختلفی مانند دمای محیط، میزان استفاده از دسته و ویژگی‌های فعال شده از دسته نیز بستگی دارد. در حالت کلی، استفاده از ویژگی‌های مصرف‌کننده باتری مانند ویبره یا صدای سه بعدی باعث، بسیار سریع‌تر شارژ باتری دسته Ps5 را کاهش می‌دهد. همچنین اگر هدفون یا هندزفری خود را به دسته متصل کنید، مصرف باتری را بالا می‌رود. بازی در محیطی با دمای بالا هم باعث کاهش عمر باتری دسته Ps5 می‌شود. لازم به ذکر است هنگامی که از دسته Ps5 استفاده نمی‌کنید، اگر دسته روشن باشد همچنان شارژ باتری را مصرف می‌کند؛ بنابراین، بهتر است آن را نیاز ندارید، خاموش کنید.

شارژر دسته ps5 قابلیت قطع جریان برق دارد؟

در هر دستگاه دیجیتال، شارژ بیش از حد باتری باعث کاهش عمر آن همچنین آسیب دیدن‌اش می‌شود. دسته ps5 دارای قابلیت قطع جریان برق و جلوگیری از شارژ بیش از حد است؛ به طوریکه وقتی دسته ps5 به طور کامل شارژ شد، جریان برق در آن قطع شده تا به باتری دسته آسیب نرسد. به عبارت دیگر، می‌توانید حتی در تمام طول شب نیز از شارژر دسته ps5 بدون نگرانی استفاده کنید. این قابلیت در هر دو روش شارژر دسته ps5 یعنی با کابل و پایه شارژ، وجود دارد. وقتی دسته ps5 به طور کامل شارژ شد، چراغ LED بالای دسته خاموش می‌شود؛ این نشان می‌دهد که جریان برق به دسته قطع شده و سلامت باتری کنترلر ps5 حفظ می‌شود.

خرید شارژر دسته ps5 از “فروشگاه اینترنتی اهوراشاپ”

در اهوراشاپ می‌توانید از بین هزاران کالا و صدها برند متنوع و معتبر در حوزه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر، ساعت هوشمند، پاور بانک، لپ تاپ، هدفون، اسپیکر، لوازم علمی آموزشی، قطعات الکترونیک، انواع ابزار، کنسول بازی و … خرید خود را انجام دهید. این مجموعه با تضمین ۷ روز بازگشت رایگان کالا به شما اطمینان خاطر می‌دهد تا تجربه خوبی از خرید اینترنتی با آسودگی هر چه بیشتر داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02155461984 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط و خرید شارژر دسته ps5 به وبسایت https://ahourashop.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اهوراشاپ
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان