با انواع روش‌های سفر با تور اصفهان به مشهد آشنا شوید

ژیوار

تور اصفهان به مشهد از گذشته مورد توجه اصفهانی‌ها بوده است؛ به همین خاطر سالانه از مسیرهای مختلف زمینی یا هوایی خود را از اصفهان به مشهد می‌رسانند. شهر مشهد علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع)، امکانات و جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و تاریخی متعددی دارد که سبب شده مسافران بسیاری تور اصفهان به مشهد را انتخاب کنند. بدین‌جهت تور اصفهان به مشهد از پرمخاطب‌ترین تورهای شهر مشهد به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جذاب‌ترین جاذبه‌ها،انواع مسیرها و قیمت ارزان ‌‌ترین تور مشهد از اصفهان می‌پردازد.

آشنایی با جذاب‌ترین جاذبه‌های تور اصفهان به مشهد

مسافران در  تور اصفهان به مشهد علاوه بر زیارت می‌توانند در زمان‌های خالی خود به مجموعه‌های آبی مانند سرزمین پارک ساحلی آفتاب، سرزمین موج‌های خروشان، استخر، سونا و حمام ترکی هتل قصر طلایی بروند. همچنین بازدید از ییلاقات شاندیز، کنگ، طرقبه، جاده چناران، تله کابین، تله‌ سیژ و قایق‌سواری چالیدره، پیست اسکی شیرباد، پاراگلایدر و پاراموتور، تونل باد صبا هم خای از لطف نیست. شهربازی، خانه داروغه و خانه ملک، موزه‌ها و مدارس تاریخی، مساجد و غیره نیز از ویژگی‌های دیگر این تور است.

علاوه بر جذاب‌ترین جاذبه‌های شهر مشهد،اصفهانی‌ها می‌توانند از جاذبه‌های بین‌راهی استان یزد نیز در تور زمینی اصفهان به مشهد بهره ببرند؛ ازجمله معروف‌ترین جاذبه‌های این مسیر در استان یزد می‌توان به کال جنی، چشمه مرتضی علی، باغ گلشن و کویرهای طبس اشاره کرد. البته در این مسیر جاذبه‌های تاریخی متعدد دیگری نیز در شهرهای کاشمر، تربت، تربت حیدریه و فریمان وجود دارد که می‌توانند از آن دیدن کنند.

دریان سفر امید

روش‌های سفر با تور اصفهان به مشهد

فاصله مشهد تا اصفهان 1245 کیلومتر بوده که با خودروی شخصی بدون توقف، حدود 11 ساعت و 47 دقیقه راه است. در مقابل برای سفر با تور اصفهان به مشهد با قطار حدود 1484 کیلومتر مسیر ریلی را باید طی کنید تا پس از 18 ساعت به مقصد برسید. ایستگاه‌های این مسیر ریلی شهرهای سیستان، هرند، ساسان، ورزنه، عقدا، چادر ملو، ارژنگ، طبس، تربت حیدریه، تربت، کاشمر و فریمان خواهند بود.

راحت‌ترین قطارهای این مسیر قطارهای نیمه لوکس 4 تخته نور و چهارتخته وی‌آی‌پی  شرکت رجا هستند. البته قطارهای 4 تخته غزال و غدیر نیز در این مسیر تردد می‌کنند. لازم به ذکر است تور اصفهان به مشهد، قطار سریع‌السیر ندارد. همچنین تور هوایی اصفهان به مشهد نیز همه‌روزه در جریان بوده که حدود 833 کیلومتر است و 1 ساعت و 36 دقیقه زمان‌بر است. قیمت بلیط در تور اصفهان به مشهد با توجه به اینکه با کدام یک از وسایل ارتباطی قصد سفر داشته باشید، متفاوت خواهد بود.

هزینه تور اصفهان به مشهد چقدر است؟

به‌طورکلی قیمت تور اصفهان به مشهد به عوامل متعددی مانند هتل انتخابی شما، هوایی یا زمینی بودن تور، خدمات دریافتی شما از تور اصفهان به مشهد، تعداد روزهای سفر، تعداد همراهان شما و عواملی ازاین‌دست بستگی دارد.

تفاوت قیمت تور اصفهان به مشهد نسبت به سایر تورها مانند تور مشهد از تهران، مربوط به قیمت بلیط پرواز یا قطار است و سایر موارد مانند قیمت هتل در تمامی تورها یکسان است.

مسیر تهران روزانه بیش از 20 پرواز به مشهد دارد؛اما مسیر تور اصفهان به مشهد در روز نهایتاً 2 پرواز دارد. کم بودن تعداد پروازها و قطارهای تور اصفهان به مشهد، باعث می‌شود تا ظرفیت پرواز و قطار تور اصفهان به مشهد، همیشه تقریباً تکمیل باشد؛ به همین خاطر کمتر پیش می‌آید که بتوان بلیت تور اصفهان به مشهد را باقیمتی ارزان تهیه کرد؛ اما بازهم نقش آژانس مسافرتی بسیار حائز اهمیت است زیرا آژانس‌ها می‌توانند در پیدا کردن ارزان‌‌ترین تور مشهد از اصفهان به شما کمک کند.

رزرو ارزان‌ترین تور مشهد از اصفهان با “تورگردان”

تورگردان، سامانه رزرو تور مسافرتی به‌صورت آنلاین و تلفنی بوده که با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو تورهای هوایی و ریلی به مقاصد داخلی و خارجی توانسته راه خود را در مسیر خدمت‌رسانی به گردشگران ادامه دهد.

این سامانه علاوه بر برگزاری تورهای استانبول، آنتالیا، دبی و ارمنستان تمامی ایرلاین‌ها و هتل‌های داخلی از 2 تا 5 ستاره را پوشش می‌دهد.

با این مجموعه می‌توانید سفری اختصاصی به مقصدی که در نظر دارید، در تعداد روزهای مشخص، با خدمات گردشگری منتخب خود و با هر ایرلاین و قطاری که به بودجه می‌خورد رزرو کنید. تمامی تورهای مسافرتی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار هستند و می‌توانید در هر مرحله از سفر با پشتیبان خود بابت پیش‌آمدهای احتمالی در ارتباط باشید.

برای ارتباط به این مجموعه می‌توانید با شماره‌های  02147626262 و 02147627800 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://tourgardan.com/ مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تورگردان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان