با امکانات، مزایا و معایب هتل چر استانبول آشنا شوید

ژیوار

هتل چر استانبول (Cher Hotel) یکی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره این شهر است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. این هتل با 135 اتاق مجهز و خدمات مختلفی مانند سالن برگزاری مراسم عروسی و جشن، سالن کنفرانس، زمین بازی و استخرسرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان توانسته است به یکی از گزینه‌های محبوب مسافران تبدیل شود.

کاماپرس در این گزارش امکانات و شرایط هتل چر استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل چر استانبول

هتل چر استانبول امکاناتی مانند اتاق‌های سیگار ممنوع و سیگار آزاد، حمام ترکی، سرو صبحانه در اتاق، سرویس اتو و کرایه ماشین را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین در این هتل زمین گلف، زمین تنیس، ساحل برای قایق رانی و ماهیگیری، اسب سواری و انواع امکانات دیگر نیز ارائه می‌شوند. این مجموعه خدمات کاملی از اسپا و ماساژ دارد و در آن امکان لذت بردن از سونا، صندلی‌های ساحلی، مربی شخصی برای شنا و مواردی از این قبیل فراهم شده است.

همچنین این هتل خدمات آرایشی را ارائه می‌دهد و در آن کلینیک مو و پوست نیز به چشم می‌خورند. هتل چر استانبول با مرکز تناسب اندام کامل و استخرهای مختلف مخصوص بزرگسالان و کودکان، توانسته است به یک مجموعه قابل توجه تبدیل شود. این هتل خدماتی مانند صرافی، حمل چندان، خشکشویی، فکس و فتوکپی را ارائه می‌دهد و در آن امکان استفاده از فضای ورود و خروج اختصاصی نیز وجود دارد.

هتل چر از نظر امنیت نیز بسیار تایید شده است و در آن تمام سطوح به طور کامل ضدعفونی می‌شوند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل چر استانبول

اتاق‌‌های این مجموعه خدمات کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و در ارائه لوازم بهداشتی و نیازهای اساسی توجه زیادی دارند. اتاق‌های دو نفره این هتل به طور پیش فرض با 2 تخت خواب یک نفره ارائه می‌شوند و مساحتی در حدود 24 متر مربع دارند. همچنین اتاق‌های سه نفره با یک تخت کامل و دو تخت یک نفره، با مساحت 35 متر مربعی عرضه می‌شوند.

در این هتل امکان رزرو اتاق‌های بزرگ‌تر نیز وجود دارد که با عنوان سوپر کینگ معرفی می‌شوند و مساحت 44 متر مربعی دارند. این اتاق‌ها نیز 3 نفره هستند و یک کاناپه تخت خواب شو همراه با یک تخت خواب کویین را ارائه می‌دهند. همچنین سوئیت‌های جونیور این هتل، بیشترین ظرفیت ممکن را برای 3 بزرگسال و یک کودک در نظر می‌گیرند و مساحت آن‌ها به 60 متر مربع می‌رسد.

دسترسی هتل چر استانبول

از نظر دسترسی این هتل در مکان مناسبی قرار دارد و فاصله آن تا میدان تکسیم حدود 15 دقیقه پیاده روی است. همچنین این هتل تا موزه پرا 18 دقیقه و تا پارک تکسیم گزی 21 دقیقه فاصله دارد. نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل، مرکز خرید دمیرورن استقلال مال، بازار خرید میسیر کارسیسی و مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی هستند. این هتل به ایستگاه‌های مترو نیز دسترسی به نسبت آسانی دارد.

مزایا و معایب هتل چر استانبول

طبق نظر گردشگران، این هتل قیمت مناسبی نسبت به امکانات خود دارد و سرویس رایگان تا میدان تکسیم را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین این هتل از نظر نظافت روزانه و تمیزی نیز تایید مسافران را دریافت کرده است و در آن صبحانه به صورت تازه و گرم سرو می‌شود. البته از نظر محله، هتل چر امتیاز کمتری می‌گیرد و به نسبت فاصله آن تا مرکز شهر زیاد است. از نظر برخورد پرسنل، راحتی و امکانات، این مجموعه می‌تواند جزو هتل‌های بسیار خوب باشد.

رزرو بهترین هتل‌ها با «بیسان گشت»

مجموعه «بیسان گشت» یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای داخلی و خارجی است و تورهای طبیعت گردی مختلفی را اجرا می‌کند. این آژانس مسافرتی، اعتماد مسافران را به خوبی جلب کرده است و همه روزه گردشگران را با بهترین کیفیت خدمات به مقصدهایشان می‌رساند. از جمله قابلیت‌های مهمی که «بیسان گشت» ارائه می‌دهد، مربوط به رزرو هتل در شهرهای مختلف است.

این مجموعه به خصوص در استانبول، امکان رزرو هتل‌های با کیفیت را فراهم می‌کند و بهترین مشاوره را برای انتخاب هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و خدمات «بیسان گشت» از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز