بازیگر سرشناس اما استون از کدام عطر استفاده می‌کند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هرچند، مدتی پیش برند لویی ویتون، اما استون را به‌عنوان سفیر جدیدترین عطر خود، کوق باتان معرفی کرد اما این بازیگر جذاب هالیوودی، شیفته یک رایحه بسیار قدیمی است.

به گزارش کاماپرس، اما استون بازیگر زیبا و بااستعداد هالیوودی که چندی پیش دومین اسکار خود را نیز به خانه برد علاقه عجیبی به عطر قدیمی شنل گاردینیا دارد.

اما استون نه تنها در طول روز، که شب‌ها پیش از خواب نیز برای داشتن خوابی آرام از این عطر استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شنل گاردینیا

شنل گاردینیا، ادوپرفیومی زنانه و خنک است که رایحه‌ای شیرین و گلی دارد. مادموازل شنل، طراح این عطر شیفته گل‌های سفید بود و گل کاملیا را به‌عنوان نشان ویژه خود استفاده می‌کرد؛ اما از آن‌جا که گل کاملیا بویی ندارد، گل یاسمن به‌عنوان نزدیک‌ترین گل به آن، برای این عطر انتخاب شد.

شنل گاردینیا در سال 1925 به بازار معرفی شده و از 100 سال پیش تا کنون، طرفدارانش را از دست نداده است. (البته تا پیش از سال 2016 این عطر به‌صورت ادوتویلت موجود بود و در سال مذکور، با تبدیل شدن به ادوپرفیوم تغییری جزئی داشت.) این یعنی بیشتر با رایحه‌ای خالص و نوستالژیک طرفیم تا ترکیب مدرنی از نت‌ها.

پراکندگی عطر کم و ماندگاری آن بسیار بالا است.

لویی ویتون کوق باتان

این رایحه جدید از برند فرانسوی کوق باتان، در ویدیویی اما استون را به‌عنوان سفیر خود انتخاب کرد. اما استون از سال 2017 سفیر برند لویی ویتون است. کوق باتان ادوپرفیومی زنانه و گرم است که رایحه شیرینی آن از نوع گلی میوه‌ای است.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرعطرسرامیثم عطر
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز