بازکردن در پارکینگ با نور بالای خودرو

باز کردن در پارکینگ با نور بالا- کاماپرس
ژیوار

ریموت دربازکن نوربالا، دستگاهی است که با نصب آن روی خودرو می­‌توان هنگام نزدیک شدن به پارکینگ، با روشن کردن نور بالا، در پارکینگ را باز کرد. با این محصول دیگر نباید نگران خالی شدن باتری ریموت و گم شدن یا خرابی آن بود.

کاماپرس در این گزارش ویژگی و عملکرد ریموت دربازکن نوربالا را شرح داده است.

ریموت دربازکن نوربالا چیست؟

در سال‌های اخیر درهای پارکینگ اتوماتیک که با ریموت کنترل باز و بسته می‌شوند، با استقبال زیادی روبه­‌رو شده‌ است. ریموت کنترل­ پارکینگ وسیله‌­ای سبک و کوچک در اندازه کلید سوئیچ خودرو است که با استفاده از آن می­‌توان بدون نیاز به پیاده شدن از اتومبیل و از فواصل مختلف و تنها با فشار دادن یک کلید، در پارکینگ را باز و بسته کرد. ریموت کنترل دارای باطری است و پس از پایان عمر باطری باید آن را تعویض کرد. برای فعال کردن مجدد ریموت کنترل نیز باید آن را به منبع تغذیه که نزدیک به در پارکینگ قرار دارد، شناساند که کار آسانی است و بیش از چند ثانیه طول نمی­‌کشد.  این در حالی است که با ریموت دربازکن نوربالا تنها با روشن کردن چراغ یا همان لامپ نوربالای خودرو می­توان در پارکینگ را باز و بسته کرد؛ بنابراین خبری از ریموت و احتمال خرابی آن نیست.

قابلیت­‌های ریموت دربازکن نوربالا

ریموت دربازکن نوربالا به باتری نیاز ندارد و می‌­توان با کدگذاری، از آن برای باز و بسته کردن چهار در مختلف بهره برد؛ بنابراین با نصب ریموت دربازکن نوربالا دیگر لازم نیست چندین ریموت با خود حمل کنید. نصب ریموت دربازکن نوربالا روی تمامی خودروها و موتورسیکلت‌­ها – اعم از داخلی و خارجی – امکان‌پذیر است. این دستگاه دارای آنتن داخلی است و برای نصب آن نیازی به ایجاد تغییرات در سیم کشی داخل خودرو نیست.

بازکردن در پارکینگ با نور بالای خودرو - کاماپرس

دریان سفر امید

 

ریموت دربازکن نوربالا روی چه خودروهایی نصب می­شود؟

ریموت دربازکن نوربالا روی هر خودرویی با هر سیستمی نصب می‌شود. درصورتی‌که خودرو دارای سیستم دزدگیر و ریموت دزدگیر باشد، باز هم امکان نصب ریموت دربازکن نوربالا وجود دارد.

از طرفی نصب ریموت دربازکن نوربالا کار بسیار آسانی است و اگر دفترچه راهنمای آن به‌صورت دقیق مطالعه شود، نصب آن بسیار سریع انجام خواهد شد؛ حتی افراد مبتدی و ناآشنا به سیستم‌های برقی و برق خودرو نیز می­‌توانند این کاررا انجام دهند. ابعاد ریموت دربازکن نوربالا نیز بسیار کوچک است و روی تمامی خودروها و چراغ‌ها نصب می‌شود.

ریموت دربازکن نوربالا را می­توان روی درهای کرکره ای، ریلی و بازویی نصب کرد. البته برایانجام این کار، ریموت باید از نوع بلوتوثی باشد.

تفاوت ریموت دربازکن نوربالا و ریموت‌های معمولی

بسیاری از ریموت‌های موجود در بازار عمر درازی ندارند و پس از مدتی با سیستم برق خودرو دچار مشکل می‌شوند. از طرفی ممکن است برای ست کردن ریموت با ولتاژ برق خودرو نیز دچار مشکل شوید؛ لذا به‌هیچ‌عنوان چنین محصولاتی را از برندهای غیرمعتبر و بدون گارانتی و ضمانت اصالت کالا خریداری نکنید، چون می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری را به خودرو وارد کرده و آنها را دچار ایرادات جدی کنند. از سوی دیگر وقتی از ریموت دربازکن نوربالا برای بازکردن در پارکینگ استفاده می‌کنید، به­ویژه در هنگام شب که ممکن است نوربالا روشن باشد، این ارسال سیگنال برای مدتی محدود و تنها چند ثانیه انجام خواهد شد؛ در این صورت مصرف برق کمتر خواهد بود و دستگاه به‌صورت مداوم ارسال سیگنال انجام نمی‌دهد.

قیمت ریموت دربازکن نوربالا

در حال حاضر انواع ریموت دربازکن نوربالا در بازار وجود دارد که قیمت آنها بر اساس کیفیت و کارایی آنها متفاوت است، ولی عمدتا زیر یک میلیون تومان هستند. به عنوان نمونه قیمت ریموت دربازکن نوربالای زنوتیک 540 هزار تومان و قیمت ریموت دربازکن نوربالای هوشمند SL20، 640 هزار تومان است.

خرید ریموت دربازکن نوربالا از «اینصب»

شرکت اینصب با سابقه‌­ای درخشان در زمینه سیستم­‌های حفاظتی اماکن و خودرو، سیستم­‌های نظارتی و لوازم جانبی خودرو مشغول فعالیت در ایران است. این شرکت از سال 1395 به منظور کاهش دغدغه مردم برای خرید حضوری، تصمیم به راه‌­اندازی فروشگاه اینترنتی گرفت. با خرید از فروشگاه اینصب می­‌توان محصول مورد نظر را از بهترین برند به همراه گارانتی تهیه و خریداری کرد. قیمت­های اعلامی در این گزارش نیز برگرفته از فروشگاه اینصب بوده است.

علاقه‌­مندان برای اطلاع از مدل­ و قیمت انواع ریموت دربازکن نوربالا و همچنین خرید سیستم‌­های حفاظتی می توانند به وبسایت https://enasb.com یا به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بین تقاطع طالقانی و سمیه، کوچه مشایخی مراجعه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09120329687 در واتساپ و شماره تلفن 02191004110 با کارشناسان این شرکت تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اینصب
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز