نگاهی به خدمات و امکانات هتل اوریلا استانبول + تصاویر

ژیوار

هتل اوریلا استانبول (Oriella Hotel) یکی از هتل‌های 3 ستاره و پرطرفدار منطقه بی اوغلو است که فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد. این هتل از نظر امکانات و نظافت امتیاز بالایی را از مسافران می‌گیرد و دسترسی میهمانان آن به مناطق گردشگری مهم، سریع و آسان است.

کاماپرس در این گزارش امکانات و شرایط هتل اوریلا استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل اوریلا استانبول

هتل اوریلا استانبول با صبحانه‌های ترکی و اتاق‌هایی که تهویه‌ای مطبوع دارند، از به صرفه‌ترین گزینه‌ها در سفر به ترکیه است. این هتل لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و در آن امکاناتی مانند گاو صندوق، فضای کار با لپ تاپ، قهوه‌ساز، خشکشویی و امکان استفاده از شاتل فرودگاهی و شاتل گشت شهری فراهم شده است.

در این مجموعه، خدمات پذیرش 24 ساعته ارائه می‌شود و اغلب اتاق‌ها منظره‌ای زیبا از شهر دارند. کارکنان این هتل به چند زبان مانند روسی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند و در آن یک رستوران و یک کافی شاپ جذاب قرار گرفته است. صبحانه در هتل اوریلا با هزینه اضافه سرو می‌شود و در آن میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر نیز وجود دارد.

این هتل با پارکینگ رایگان و ترانسفر محلی (با هزینه اضافه) می‌تواند رضایت خاطر گردشگران را فراهم کند و در آن پروتکل‌های بهداشتی نیز به طور کامل رعایت می‌شوند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل اوریلا

در این هتل طراحی‌های خاص و زیبایی در اتاق‌ها به چشم می‌خورد و در آن‌ها مبلمان متفاوتی قرار دارد. از جمله انواع اتاق‌های این مجموعه می‌توان به استودیو استاندارد با 1 تخت دبل، اتاق دلوکس با 1 تخت دبل، اتاق دلوکس دارای بالکن و اتاق کوادراپل خانوادگی با 2 تخت دبل و 2 اتاق خواب همراه با فضای نشیمن مناسب اشاره کرد.

در اتاق‌های این هتل انواع امکانات مانند کتری برقی، یخچال، تلویزیون، مینی بار، سشوار و وای فای رایگان قرار گرفته‌اند و نظافت روزانه نیز انجام می‌شود.

دسترسی هتل اوریلا استانبول

این هتل فاصله کمی تا میدان تکسیم دارد و به همین جهت دسترسی آن به مراکز گردشگری مختلف نیز آسان است. همچنین پارک تکسیم گزی استانبول، خیابان استقلال، موزه پرا و موزه هنرهای مدرن نیز به این مجموعه نزدیک هستند. این هتل فاصله کمی تا مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول دارد.

از مراکز خرید نزدیک به هتل اوریلا باید به مرکز خرید دمیرورن استقلال، گالاتاپورت، بازار خرید میسیر کارسیسی و مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی اشاره کرد.

مزایا و معایب هتل اوریلا

هتل اوریلا استانبول از نظر دسترسی در منطقه مناسبی قرار دارد، هر چند برای رسیدن به آن ممکن است افراد بخشی از مسیر را در سربالایی طی کنند. این مجموعه خدمات و تفریحات مناسبی را فراهم می‌کند و کیفیت غذاهای آن قابل قبول است، همچنین صبحانه‌های این هتل نیز تنوع خوبی دارند و از مواد تازه تهیه می‌شوند.

این مجموعه برای افرادی که با ویلچر رفت و آمد می‌کنند، ممکن است در برخی موارد دسترسی کمتری داشته باشد. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل اوریلا استانبول را ندارند و همچنین در این مجموعه امکان استفاده از آسانسور نیز فراهم نشده است. بخش مربوط به پرسنل و نحوه برخورد کارکنان، بیشترین امتیازی است که این هتل از مسافران خود می‌گیرد.

هتل اوریلا به طور کلی گزینه‌ای معمولی و خوش قیمت است. برای مسافرانی که قصد دارند هزینه زیادی را صرف اقامت‌گاه خود نکنند، این هتل می‌تواند انتخابی مناسب باشد. همچنین کسانی که با سفارت کانادا قرار دارند، در اغلب موارد در هتل اوریلا استراحت می‌کنند.

رزرو هتل در استانبول با «بیسان گشت»

مجموعه «بیسان گشت» خدمات بسیار خوبی در زمینه انواع تورهای مسافرتی خارجی و داخلی ارائه می‌دهد و همه روزه مسافران زیادی را همراهی می‌کند. این آژانس مسافرتی طبیعت گردی‌های پرطرفداری را برگزار می‌کند و همچنین امکان رزرو بهترین هتل‌ها در آن وجود دارد. در این مجموعه، علاوه بر قیمت مناسب، خدمات عالی و امنیت بالایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و سفری به یاد ماندنی برای گردشگران رقم می‌خورد.

«بیسان گشت» در زمینه رزرو هتل در شهر استانبول، انتخابی پرطرفدار است. این مجموعه هتل‌های متعددی را ارائه می‌دهد که متناسب با شرایط افراد مختلف، امکانات گوناگونی دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در «بیسان گشت» از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره 02191004446 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان