تجربه‌ای متفاوت با به یاد ماندنی ترین سواحل مالدیو

ژیوار

سواحل مالدیو با داشتن ماسه‌های نرم و آب زلال، بیشترین امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در این سواحل بکر علاوه بر امکان تجربه انواع بازی‌های ساحلی و آبی می‌توان از گردشی آرام در اطراف جاهای دیدنی مالدیو  لذت برد و غرق در تماشای غروب آفتاب دریا شد.

کاماپرس در این گزارش بهترین سواحل مالدیو را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی ‌کرده است.

ساحل ریتی راه

ساحل ریتی راه (Rah Reethi) از جمله سواحل مالدیو است که در آن امکان تماشای درختان سر به فلک کشیده و شن‌های سفید وجود دارد. این ساحل زیبا به دلیل داشتن اماکن تفریحی مجلل معروف شده و در آن خدمات بسیاری مانند مرکز سلامتی و اسپا، چشمه آب گرم، گشت تفریحی اختصاصی و انواع تفریحات جذاب در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

همچنین این ساحل آرام دارای هتل‌های لوکس و رستوران‌های لاکچری بوده و در آن امکان تجربه خاص‌ترین تجربه گردشگری شبانه وجود دارد. زمان این منطقه نسبت به ماله یک ساعت جلوتر است.

دریان سفر امید

ساحل کوکوآ

کوکوآ (Cocoa) از دیگر سواحل مالدیو است که بازدید از آن را نباید فراموش کرد. این ساحل ماسه‌ای و نرم دارای خاکی سفید است و آبی زلال دارد. همچنین صخره‌های مرجانی زنده و قابل توجه آن می‌تواند باعث حیرت گردشگران شود. در این منطقه امکان غواصی و دیدن دنیایی عجیب و رنگین در زیر آب وجود دارد و می‌توان از طبیعت بکر آن نهایت لذت را برد.

ساحل کوکوآ دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های مجللی است و در آن تفریحات آبی و امکانات رفاهی کاملی عرضه می‌شود.

ساحل ولیگاندو

برای تجربه غواصی اسنورکل و اسکوبا یا تفریحات مدرن و هیجان انگیز دیگری مانند جت اسکی، پاراسلینگ و قایق سواری بنانا باید به ساحل ولیگاندو (Veligandu) رفت. این ساحل زیبا دارای ماسه‌هایی نرم و آب‌هایی شفاف است و ویلاهایی روی دریا دارد که جلب توجه می‌کنند.

این ساحل زیبا با سایبان‌های باشکوه و سقف‌های کاهگلی، یکی از مقاصد اصلی مسافران بوده و در آن صندلی‌های راحتی جذابی برای آفتاب گرفتن تهیه شده است. در این منطقه ترکیبی از هیجان و آرامش را می‌توان تجربه کرد و از این جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرت خانوادگی به حساب می‌آید.

ساحل لاندا گیراوارو

ساحل لاندا گیراوارو (Landaa Giraavaru) از زیباترین سواحل مالدیو است و به جهت اینکه در منطقه‌ای خصوصی قرار دارد، بسیار خلوت و لوکس به حساب می‌آید. این ساحل دارای اقامتگاه مجلل فورسیزنس است و در آن آب‌های زلال و ماسه‌های نرم به چشم می‌خورد. همچنین در این ساحل امکان دیدن آبزیان بسیاری مانند سفره ماهی‌ها و لاک پشت‌ها یا صخره‌های مرجانی وجود دارد و در آن می‌توان فعالیت‌های ساحلی هیجان انگیزی را تجربه کرد.

ساحل باروس

ساحل باروس (Baros) نسبت به بسیاری از سواحل مالدیو دست نخورده‌تر و بکرتر بوده و یکی از مقاصد رویایی مسافران است. این ساحل در منطقه‌ای خصوصی قرار گرفته و به دلیل طرفداران زیادی که دارد، برای دسترسی به اقامتگاه‌های آن حتما باید از قبل جا رزرو کرد.

در این دنیای بکر می‌توان غواصی کرد و انواع موجودات دریایی خاص را از نزدیک دید. همچنین قایق رانی و پارو سواری در این ساحل جذابیت زیادی دارد و در آن می‌توان گشت‌های غروب آفتاب خاصی را تجربه کرد. این مقصد که برای ماه عسل انتخابی فوق العاده است، از نظر رفاهی بسیار لوکس بوده و امکانات زیادی دارد.

سفر به مالدیو با «طاها گشت»

«طاها گشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است و امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز با آن وجود دارد. این مجموعه با 30 سال سابقه همه روزه مسافران زیادی را در سراسر جهان به مقصدشان می‌­رساند.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای مسافرتی طاها گشت و به­‌ویژه تور مالدیو و جزایر زیبای آن می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز