بازار بورس روز 29 مرداد 1401/ افت شاخص کل و هم وزن اتفاق افتاد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز قبل 12 هزار و 593 واحد کمتر شد و در محدوده 1 میلیون و 438 هزار و 810 واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن بورس در مقایسه با چهارشنبه قبل هزار و 668 واحد افت کرد و به مرز 397 هزار و 410 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار بورس در روز جاری تا رقم 18 هزار و 820 میلیارد تومانی پیش رفت. امروز نمادهای «فارس»، «کچاد» و «فملی» بیشترین اثرمنفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 288 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهام «های وب»، شرکت داده گستر عصر نوین های وب، اختصاص داشت. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «خگستر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر برخی کارشناسان، بازار به اخبار برجامی حساس شده و یکی از دلایل عمده رکود روز جاری نبود اخبار در خصوص مذاکرات برمی‌گردد. فعالان بازار سهام این روزها شدیدا اخبار مذاکرات را دنبال می‌کنند و منتظر پاسخ طرف‌های غربی هستند. تحولات امروز در بازار سرمایه بیانگر اثرپذیری گسترده بورس از ابهامات برجام است. به نظر تا زمانی که پاسخی از سمت طرف اروپایی و آمریکایی به ایرنا مخابره نشود، بازار همین وضعیت را دارد.

اطلاعات عمومی:

سهام ثشاهد را بشناسید

شرکت سرمایه گذاری شاهد با نماد ثشاهد در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. ارزش بازاری این سهم در روز جاری به بیشتر از 2 هزار و 820 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های موسسه اندوخته شاهد، بانک دی، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار و بازرگانی مبارکه، سهامی خاص، بیشترین سهم سرمایه گذاری شاهد را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز