بازار بورس روز 25 مرداد 1401/ ورق شاخص کل برگشت

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 4 هزار و 190 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 459 هزار و 507 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز گذشته هزار و 396 واحد کم شد و در محدوده 398 هزار و 623 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام روز جاری به 19 هزار و 926 میلیارد تومان رسید. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 161 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهام «آریان» و «فجام» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس امروز کار خود را با ابهام دوباره نتیجه مذاکرات برجام آغاز کرد. در واقع طرف ایرانی امروز توپ را به زمین اروپا و آمریکا انداخت و حال منتظر اعلام نتیجه از سوی آن‌ها است. با وجود اینکه صبح امروز برخی سهام در قیمت‌های بالایی عرضه و گروه‌های ریالی موافق برجام با عرضه سنگینی مواجه شدند، اما باز هم شاخص کل سقوط کرد. به نظر تا نتیجه قطعی برجام بازار در وضعیت بلاتکلیفی خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

آشنایی مختصر با سهم ثاخت

شرکت بین المللی توسعه ساختمان با نماد ثاخت در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 49 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری زرین پرشیا، سهامی خاص، سرمایه گذاری غدیر، سهامی عام، صنعت و بازرگانی غدیر، سهامی خاص، و بیمه کوثر، سهامی عام، بیشترین سهم از ثاخت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز