این ۳ پنجره خانه شما را لوکس می‌ کنند

پنجره لوکس- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پنجره‌ لوکس با توجه به آب‌وهوای محل زندگی افراد می‌تواند شخصی‌سازی شود و همچنین از مصرف انرژی و آلودگی صوتی می‌کاهد. پنجره‌های چند جداره و یا پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی و مقاوم، پنجره‌هایی با پرده‌ کرکره‌ای و یا پنجره‌هایی که عایق صدا و هوا هستند، از جمله مواردی هستند که باید هم‌زمان با خرید پنجره لوکس در نظر گرفته شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 3 پنجره که خانه شما را لوکس می‌کند، می‌پردازد:

پنجره کرکره‌ای لوکس دوجداره

پنجره‌های دوجداره‌ای که مابین شیشه‌های آن کرکره قرار دارد، هم خانه را لوکس می‌کنند و هم کاربردی‌تر هستند. این کرکره‌ها از بیرون قابل‌تغییرند تا هم میزان نوری که از پنجره رد می‌شود را تنظیم ‌کنند و هم از آلودگی صوتی محیط اطراف بکاهند. همین ویژگی زیبایی خاصی نیز به خانه ‌می‌دهد. جلوگیری از اتلاف انرژی و البته عمر طولانی این پنجره‌ها از دیگر ویژگی‌های آن است. جنس این پرده‌ها از آلومینیوم است و حداقل در ۴۰ رنگ تولید می‌شوند. قطر پنجره‌های کرکره‌ای ۱۶ تا ۲۵ میلی‌متر است که بستگی به عرض پنجره، می‌توان از قاب دوجداره یا سه جداره استفاده کرد.

 

پنجره لوکس- کاماپرس

پنجره فرانسوی برای خانه‌های لوکس

پنجره‌های فرانسوی به‌خاطر نحوه بازشدن که تداعی‌کننده گذشته‌های دور هستند، حس و حال خوبی دارند. رنگ مشکی پنجره‌های فرانسوی که از جنس یوپی‌وی‌سی هستند، طرفداران بسیاری دارد. می‌توان شیشه آنها را دوجداره یا سه جداره انتخاب کرد، اما مدل بازشدن این پنجره‌ها قابل‌تغییر نیست. پنجره‌های فرانسوی معمولاً برای خانه‌های ویلایی یا آپارتمان‌هایی که منظره زیبایی دارند، به‌صورت سراسری استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت خرید این پنجره بدون هزینه نصب و حمل‌ونقل برای هر مترمربع از حدود ۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در مواردی حتی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

پنجره لوکس- کاماپرس

پنجره ترمال‌ بریک آکاردئون؛ یک انتخاب لوکس

پنجره ترمال‌ بریک آکاردئون را چند برند خاص در ایران که زیر نظر کشورهای اروپایی هستند، تولید می‌کنند. قیمت هر لنگه این پنجره‌ها از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود که با توجه به جهت و تعداد بازشو و رنگ آنان، قیمت‌ها هم افزایش می‌یابد. این نوع پنجره‌ها به اشکال مختلف عمودی، افقی، کشویی، قوس‌دار و حتی فولکس‌واگنی باز می‌شوند. اما شکل آکاردئونی آن می‌تواند فضای خانه را لوکس‌تر کند و معمولاً جزو انتخاب افراد خوش‌سلیقه است.

 

پنجره لوکس_ کاماپرس

قیمت پنجره‌ لوکس در بازار

پنجره دوجداره با گاز آرگون که کتیبه نداشته باشد و تک لنگه باشد، از قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای یک مترمربع شروع می‌شود. پنجره دوجداره تک بازشو دولنگه که در یک‌جهت باز شود، حداقل متری ۳ میلیون تومان قیمت دارد و اگر به دو جهت باز شود، حداقل ۵۰۰ هزار تومان به قیمت پایه هر متر آن اضافه می‌شود.

بهتر است بدانید که ارزان‌ترین پنجره دوجداره سه لنگه فیکس کتیبه‌دار برای ابعاد 180 در 2 متر، برای هر مترمربع حداقل 4 میلیون و 900 هزار تومان و حداکثر 7 میلیون تومان قیمت دارد. شیشه این پنجره‌های دو جداره با گاز آرگون پر می‌شود.

همچنین برای خرید هر مترمربع از پنجره ترمال‌ بریک با ابعاد ۵۰۰ در ۵۰۰ میلی‌متر باید حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان هزینه کنید. همین پنجره با ابعاد ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ میلی‌متر حدود ۶ میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، قیمت مترمربع از پنجره ترمال‌بریک فرانسوی با ابعاد ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ میلی‌متر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و قیمت همین پنجره با ابعاد ۲ متر به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد. در نظر داشته باشید این قیمت‌ها بدون درنظرگرفتن هزینه حمل‌ونقل و نصب است؛ برای مثال دستمزد نصب پنجره ترمال‌بریک فرانسوی ممکن است تا ۸ میلیون تومان هم برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پنساساتیان
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز