این دو بازیکن محبوب از پرسپولیس می روند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است که قرارداد گئورگی گولسیانی و وحید امیری را تمدید نکنند.

به گزارش کاماپرس، این تصمیم در حالی اتخاذ شده که اوسمار در لیست خروجی 5 نفره‌ای که به باشگاه داده نام این دو بازیکن را قرار نداده بود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تابستان گذشته هم تمایلی برای تمدید قرارداد مدافع گرجستانی گولسیانی نداشتند و اعتقادشان هم این بود که مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج خوبی برای خط دفاع تیم‌ بوده و بازیکنانی مثل فرجی و نعمتی نیز ذخیره‌های خوبی برای آنها هستند. اما یحیی گل‌محمدی با این مساله مخالفت کرد و خواستار حفظ گولسیانی در تیمش شد.

بیشتر بخوانید:

با این حال مساله ای که باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس موافق حفظ این بازیکن نباشند به‌خاطر قرارداد دلاری بوده که او را به گران‌ترین بازیکن تیم تبدیل می‌کند. قرارداد فصل گذشته گولسیانی تقریبا 550 هزار دلار بود که این قرارداد برای فصل آینده 25 درصد افزایش خواهد داشت.

به نقل از همشهری آنلاین، در رابطه با وحید امیری نیز مسئولان باشگاه معتقدند که او را از لیست بزرگسالان خارج کرده و علی علیپور را به جای او بگذارند؛ موضوعی که اوسمار مخالف آن است، چراکه امیری غیر از توانایی‌های فنی، از نظر اخلاقی و تلاش در زمین مسابقه یک الگو برای همبازیان خود بوده و در موقعیت‌های مختلف توانسته حاشیه‌های رختکن تیم خود را به‌عنوان یک لیدر و کاپیتان جمع کند.

در پایان گفتنی است، اگر اوسمار در پرسپولیس بماند که احتمالش پایین است، او مخالف جدایی هر دو بازیکن تیم بوده، اما درصورت جدایی او شانس سرخپوش ماندن این دو بازیکن خیلی کم می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز