اینترنت 5G به باغ کتاب تهران رسید

لست سکند

اینترنت 5G به سرعت در تهران در حال گسترش است و امروز شنبه 23 اسفندماه نیز دکل چهارم ارائه دهنده خدمات5G توسط همراه اول در باغ کتاب تهران راه اندازی شد.

به گزارش کاماپرس، کاربران اینترنت در کشور بی صبرانه در انتظار همه گیر شدن اینترنت 5G لحظه شماری می کنند و اخبار منتشر شده درباره سرعت گسترش این شبکه در کشور نیز ، امیدبخش است. اپراتورهای بزرگ ارائه دهنده خدمات اینترنتی در این زمینه با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و تا اینجای کار همراه اول در این رقابت پیشتاز است.

همراه اول امروز با حضور مدیرعامل این شرکت از چهارمین دکل نسل پنجم اینترنت خود در باغ کتاب تهران رونمایی کرد.  این اپراتور، دهم اسفندماه سالجاری نیز با بهره برداری رسمی از اینترنت 5G روی شبکه واقعی برای اولین بار در کشور رکورد سرعت اینترنت را در ایران شکست و موفق شد به سرعت 3.633 گیگابیت بر ثانیه دست یابد.

شایان ذکر است مشترکانی که دارای گوشی 5G باشند می توانند در محدوده باغ کتاب تهران و دیگر نقاط تحت پوشش این شبکه، سرعت و کیفیت اینترنت 5G را تجربه کنند.

اینترنت 5G ارزان تر از اینترنت نسل چهارم است

راز آسمان پایتخت

باغ کتاب تهران که از امروز به پرسرعت ترین اینترنت کشور نیز مجهز شد بزرگترین مجتمع کتاب و سرگرمی های علمی کشور است. این مجتمع در فضایی به وسعت 110 هزار متر مربع در اراضی عباس آباد قرار دارد.

ارائه اینترنت نسل پنجم به مشترکان خانگی نیز توسط شرکت مبین نت کلید خورده و به زودی مشترکان خانگی می توانند با قرارداد با این شرکت و با استفاده از مودم های مخصوص به این نوع اینترنت دست پیدا کنند. ضمنا بر اساس اظهارات آذری جهرمی وزیر ارتباطات، اینترنت 5G ضمن سرعت بالاتر، ارزان تر از اینترنت نسل چهارم خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : همراه اول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز