اینترنت محدود در تضاد با منافع جامعه و کسب‌ و کارهاست

ژیوار

با رونق گرفتن بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، نیاز به آموزش برای ورود به این بازار در جامعه محسوس شد؛ آکادمی‌های زیادی در سراسر دنیا برای برطرف کردن این احساس نیاز تشکیل شدند و در ایران نیز شاهد شکل‌گیری این آکادمی‌ها بودیم. ناژو یکی از آکادمی‌هایی است که در این بستر شکل گرفته است.

در این راستا به گفت‌وگو با امید ساعی، بنیان‌گذار ناژو، آکادمی ارز دیجیتال نشستیم؛ مشروح را در ادامه می‌خوانیم:

آکادمی ناژو چه زمان تاسیس شد؟

آکادمی ناژو از سال ۹۸ تحت قالب تیمی از جوانان علاقمند به بازارهای مالی، جهت تحلیل و معامله در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری آغاز به فعالیت کرد. از سال ۱۴۰۱ نیز با دریافت مجوز از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور، در جهت افزایش آگاهی عمومی و پایین آوردن ریسک سرمایه‌گذاری در عموم جامعه، شروع به آموزش بازارهای جهانی نظیر فارکس، ارزهای دیجیتال، متاورس و nft، هوش مالی کودکان و والدین و غیره می‌کند و تاکنون بیش از 200 هنرجوی موفق در زمینه‌ی آموزش‌های حضوری و مجازی داشته است.

بیشتر بخوانید:

ناژو چه خدماتی ارائه می‌کند؟

خدماتی که ناژو ارائه می‌کند، شامل آموزش بازارهای بورس ایران، فارکس و ارزهای دیجیتال در سبک‌های تکنیکالی و فاندامنتالی، آموزش دنیای متاورس و nft, آموزش هوش مالی، آموزش بازاریابی و مارکتینگ، آموزش تدوین نقشه‌ی کسب‌وکار برای هر بنگاه اقتصادی و فعالیت تیمی تحلیل و معامله‌گری در بازارهای مالی است.

دریان سفر امید

چرا تصمیم به تاسیس این آکادمی گرفتید؟

دلیل آغاز به کار این مجموعه، افزایش آگاهی و اطلاعات عموم جامعه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شناخت ریسک‌ بازارهای مالی بود. زیرا تنها با کسب آگاهی است که مردم مراقب سرمایه خود هستند و در دام کلاهبرداری‌های داخلی یا خارجی نمی‌افتند. متاسفانه به دلیل تورم بالا و افزایش قیمت دلار، ایران مقصد اصلی برنامه‌های پانزی و کلاهبرداری‌های رمزارزی است. تنها با افزایش اطلاعات می‌توان مراقب سرمایه‌ای بود که عموم جامعه با زحمت به دست می‌آورند تا در دام وعده‌های دلاری و نجومی کلاهبرداران نیفتند.

چه چالش‌هایی تا به امروز فرایند رشد را سخت کردند؟

مشکل اصلی کسب‌وکارهای دیجیتال، اینترنت و وضع محدودیت‌هایی است که در تضاد با منافع جامعه است. متاسفانه علاوه بر این که رتبه ایران در سهولت راه‌اندازی کسب‌وکار در دنیا بسیار پایین است، سرعت پایین و قطعی مدام شبکه‌های اینترنت منجر به دلسردی کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ناژو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز