اینترنت رایگان برای کم درآمدها ؛ تازه ترین وعده یک نامزد ریاست جمهوری

لست سکند

یک نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری 1400 اینترنت رایگان را حق دهک‌های کم درآمد جامعه برشمرد و اظهار کرد: دولت وی در صورت تصدی مسئولیت اداره کشور، اقتصاد فضای مجازی را رونق خواهد داد.

به گزارش کاماپرس، سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 تاکید کرد هزینه اینترنت باید برای طبقات محروم و کم درآمد کشور رایگان شود.

رئیسی در ادامه با اشاره به امکان درآمدزایی از طریق اینترنت، به طرح این سوال پرداخت که چرا نگذاریم مردم در فضای مجازی اشتغال داشته باشند؟

وی خاطرنشان کرد: یک خانم خانه‌دار که آشپزی می‌کند یا یک معلم که تولید محتوا انجام می‌دهد، باید سهم خود را از کاری که انجام می‌دهد ببرد.

برای درآمدزایی مردم از اینترنت برنامه داریم

راز آسمان پایتخت

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400  افزود: “امروز هند به اندازه درآمد نفتی ما از اینترنت سود اقتصادی می‌برد” و خاطر نشان کرد که “دولت مردمی برای درآمدزایی مردم از اینترنت برنامه‌های روشنی دارد”.

وی درباره برنامه‌های دولتش برای اینترنت و فضای مجازی هم گفت: اینترنت و فضای مجازی تمام لایه‌های زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار داده و هیچ ساخته بشری به این سرعت فراگیر نشده است.

رئیسی افزود: امروز اینترنت به حق مردم تبدیل شده و مسائل آموزشی و اقتصادی و تحقیق و پژوهش در اقصی نقاط کشور در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری وظیفه دولت را هدایت، حمایت و نظارت دانست‌ و با تاکید بر لزوم کاهش مداخلات بی‌مورد دولت در بازار گفت: باید از فعالیت‌های اقتصادی غیر مولد، “جذابیت‌زدایی” شود تا به جای سرمایه‌گذاری در ارز و سکه، تولید رونق یابد.

رئیسی افزود: ما از طرفی با پدیده خطرناک خلق نقدینگی و رشد آن و از طرف دیگر با سرریز نقدینگی به سوی فعالیت‌های غیر مولد مواجهیم که صدای تولیدکننده را در آورده است.

وی تصریح کرد: اگر نقدینگی به درستی مدیریت و به سوی تولید هدایت شود، نگرانی‌ها کاملاً برطرف می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز