ایمیل دردناک و غم انگیز آنجلینا جولی به برد پیت در دادگاه فاش شد

ژیوار

دو ستاره بزرگ، آنجلینا جولی و برد پیت، زمانی به‌عنوان قدرتمندترین زوج هالیوود درنظر گرفته می‌شدند و به مدت پنج سال یک زندگی مشترک عاشقانه داشتند. با این حال در سال ۲۰۱۶ به دنبال اختلافات آشتی‌ناپذیر از هم جدا شده و تا به امروز درگیر مسائل حقوقی هستند. اخیرا پیام‌های خصوصی جولی به همسر سابقش در دادگاه مطرح شده‌ و توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، جدیدترین درگیری حقوقی این زوج سابق بر سر تصاحب یک باغ و کارخانه شراب‌سازی فرانسوی به نام «قلعه میراوال» است که بیش از ۱۶۴ میلیون دلار ارزش دارد.

بیشتر بخوانید:

جولی و پیت این ملک را با هم در دوران زندگی مشترک خود خریداری کرده و قصد داشتند روزی اداره آن را به فرزندان خود بسپارند. پس از طلاق، پیت مدعی شد که همسر سابقش قول داده که بدون رضایت وی سهام خود را نفروشد، با این حال جولی در پاسخ مجموعه‌ای از اسناد را ارائه کرد که هرگز با چنین چیزی موافقت نکرده است.

دریان سفر امید

در میان این اسناد همچنین یک ایمیل به چشم می‌خورد که آنجلینا جولی در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ برای برد پیت ارسال کرده بود:

«من با قلبی سنگین به تصمیم دردناکی رسیده‌ام که می‌خواهم آن را با تو در میان بگذارم. خودت میدانی چقدر دوست داشتم میراوال را برای راه‌اندازی یک تجارت خانوادگی بخرم. این ملک مکان برگزاری جلسات بشردوستانه ما و مهمتر از همه، جایی است که دوقلوها را به خانه آوردیم و با یاد مادرم ازدواج کردیم. […] من سعی کردم به این تجارت پایبند بمانم و آن را به چشم چیزی که می‌تواند خانواده‌مان را در کنار هم نگه دارد ببینم، اما اکنون که واقعا می‌خواهی من کنار بکشم، احساس نمی‌کنم بتوانم به صورت عمومی یا خصوصی با تو همکاری تجاری مبتنی بر شراب داشته باشم. برایت آرزوی موفقیت در کسب و کار دارم و از صمیم قلب امیدوارم که وقتی بچه‌هایمان بزرگتر شدند احساس دیگری نسبت به میراوال داشته باشند، با این حال میراوال در سپتامبر ۲۰۱۶ برای من مُرد.»

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز