ایلان ماسک نرخ بیت کوین را بالا برد؟!

ژیوار

قیمت بیت کوین در روز جاری توانست اندکی از چند روز اخیر را جبران کند. امروز قیمت هر واحد بیت کوین با رشد 343 واحدی نسبت به روز گذشته در محدوده 39 هزار و 72 واحدی قرار گرفت. برخی از فعالان حوزه رمزارزها معتقدند که سیگنال جدید ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، باعث رشد مجدد نرخ بیت کوین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا ماسک اعلام کرده که رمزارزهای خود را نمی‌فروشد. با انتشار این خبر نرخ دوج کوین افزایش پیدا کرد. مدیرعامل تسلا چندین واحد بیت کوین و اتریوم هم در اختیار دارد. وی بیان کرده که می‌خواهد بزرگ‌ترین رمزارز بازار، بیت کوین، موفقیت کسب کند. ماسک ترکیب سبد رمزارزهای خود را در ماه ژوئیه بیان کرد. این سخنان ماسک در حالی منتشر شده که بیت کوین هنوز نتوانسته کانال 40 هزار دلاری را پس بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

به گزارش ارز دیجیتال، اخیرا تمایل سرمایه گذاران بزرگ به خرید بیت کوین کم شده، در حالی که سرمایه گذاران خرد به این رمزارز علاقه پیدا کرده‌اند. داده‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین هم بیانگر این است که به طور کلی سرمایه گذاران چندان تمایلی به خرید بیت کوین ندارند.

روز سرنوشت ساز نرخ بیت کوین

امروز قرار بود درباره ممنوعیت ارزهای دیجیتال برای اثبات کار در پارلمان اروپا رای گیری شود. این مسئله ممکن است روی قیمت انواع رمزارزها در بازار فردا تاثیر بگذارد. در صورتی که نمایندگان پارلمان به ممنوعیت بیت کوین رای مثبت داده باشند، امکان ممنوعیت کامل انواع ارزهای دیجیتال در اروپا وجود خواهد داشت.

جرمی الایر، بنیانگذاری شرکت خدمات پرداختی سیرکل پی، اعلام کرده که این رای گیری در اتحادیه اروپا بسیار حیاتی است. اینکه چنین پیشنهادی تا اینجای کار دوام آورده، نگران کننده به نظر می‌رسد. وی بیان کرده بعید می‌دانم در برابر دلایلی که اتحادیه برای انجام این کار دارد، امکان مقاومت وجود داشته باشد.

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز