ایران خودرو : تلاش می‌کنیم تاخیری در تحویل خودرو نداشته باشیم

ژیوار

قائم مقام بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو از تلاش برای تحویل بدون تاخیر خودروهای طرح پیش فروش خردادماه خبر داده است.

به گزارش کاماپرس، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش 12 مدل از خودروهای کمپانی ایران خودرو صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان نهادهای نظارتی – امنیتی و همچنین دوربین‌هایی که مراسم را به طور زنده پوشش می‌دادند، برگزار شد و برندگان این قرعه کشی مشخص شدند اما بسیاری از این منتخبین بیم از آن دارند که همانند طرح‌های قبلی پیش فروش، تحویل خودروی آن‌ها به وقفه‌های طولانی مدت برخورد کند.

محسن ناقدی در حاشیه مراسم قرعه کشی محصولات پیش فروش یکساله ایران خودرو از فاکتور کردن و تحویل ۱۵ هزار خودروی فروش فوق العاده طرح عید سعید فطرکه قرعه کشی آن هفته گذشته صورت گرفته بود صحبت کرد.

حل مشکل قطعی سامانه

قائم مقام بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه سامانه امتا در ۳ روز ثبت نام برای پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو دارای اشکالاتی بود گفت: این مشکلات موجب شد برخی از متقاضیان نتوانند ثبت نام کنند البته این مشکل و قطعی سامانه به صورت مستمر نبود از این رو با همکاران در سامانه امتا رایزنی کردیم که در ثبت نام‌های بعدی مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

زمان تحویل خودروهای طرح فروش یکساله

ناقدی همچنین گفت: زمان تحویل برای ۴۵ هزار خودروی طرح فروش یک ساله، برای خودروهای مختلف، متفاوت و از مهر امسال تا خرداد سال آینده است.

دریان سفر امید

تلاش می‌کنیم تاخیری نداشته باشیم

وی افزود: بر اساس سطح تولید و ظرفیت‌های باقیمانده تولید، تولید خودروهای طرح پیش فروش یکساله به گونه‌ای برنامه ریزی شد که هیچگونه تاخیر در تحویل نداشته باشیم.

ناقدی همچنین گفت: در حوزه تکمیل خودروهای ناقص، دیروز در جلسه کمیته خودروی ستاد تنظیم بازار با تصمیمات و رایزنی‌های سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گشایش‌هایی صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر قطعات ناقص را تامین کنیم و خودرو را تحویل مشتریان دهیم.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز