ایرانسل من از کسب و کارهای اینترنتی حمایت می کند

ایرانسل من-کاماپرس
ژیوار

سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، در نظر دارد تا ظرفیت تبلیغاتی و حمایتی خود را در اختیار کسب‌وکارهای اینترنتی قرار دهد، اما به شرطی که این کسب و کارها مجوز داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس آخرین خبرها اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران قصد دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، از فروشگاه‌های اینترنتی، حمایت کند. هدف ایرانسل من از این حمایت این است که تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من بیشتر شود و به فروشگاه‌های اینترنتی که ثبت حقوقی شده‌اند، کمک کند تا بیشتر دیده شوند.

ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاه‌های اینترنتی، قصد دارد تا ظرفیت‌های تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را  هم در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می‌دهد. در این فرصت خوب کسب‌وکارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی مرتبط با نمایش کسب‌وکار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی از جمله «پاپ‌آپ ایرانسل‌من به مدت ۳ ماه»، «ارسال پیامک به کاربران» و «قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شفت‌انگیز ایرانسل‌من»، بهره‌مند می‌شوند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسل
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان