ایده های جدید برای طراحی لوکس دفتر کار

دفتر کار مدرن-کاماپرس
ژیوار

یک دفتر کار باید فضای باز و تجهیزات تکنولوژیک پیشرفته داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان دفتر کار مدرن به شمار آورد. امکان استراحت برای کارمندان، داشتن ساعات کاری انعطاف‌پذیر و همچنین دارا بودن محیط‌ کاری که موجب تعامل و ارتباطات اجتماعی کارمندان با یکدیگر می‌شود جزو ویژگی‌های یک دفتر کار مدرن است.

کاماپرس در این گزارش چند نکته مهم درباره نحوه دکورپردازی دفتر کار مدرن را بررسی می‌کند.

استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در دفتر کار

هیچ‌کس دفتر کاری که هنوز در آن از سیستم‌های یارانه‌ای قدیمی استفاده می‌شود و یا نرم‌افزار و سیستم عامل آن هنوز به‌روز نشده‌اند را یک دفتر کار «مدرن» به حساب نمی‌آورد. استفاده از ابزارآلات مدرن باعث ایجاد یک ظاهر مدرن وبه‌روز در دفتر کار می‌شود؛ مانند داشتن کامپیوتر و سیستم‌های به روز و نصب آخرین ورژن از نرم‌افزارهای مورد نیاز شرکت و یا نرم‌افزارهای همکاری آنلاین مناسب برای شرکت‌های که نیروهای دورکار دارند. همچنین سیستم‌های ابری و هزاران امکان دیگری که شما با قرار دادن چند سیستم به‌روز و نرم‌افزارهای آپدیت‌شده می‌توانید به دست بیاورید.

طراحی داخلی یک اصل مهم

مهم‌ترین بخش مدرن‌‌سازی دفتر کار، طراحی داخلی است. شما باید نورپردازی، فضای باز، مبلمان مدرن و رنگ‌های مناسبی را انتخاب کنید تا دفتر کار شما تبدیل به یک دفتر کار مدرن شود؛ به طوری که هر فردی که در وهله اول پا به این مکان می‌گذارد، دفتر شما را یک فضای مدرن ببیند. برای این کار باید رنگ مبلمان دفتر را از بین رنگ‌های نود (Nude) مانند رنگ کرم، بز، پوست پیازی و چنین رنگ‌هایی انتخاب کنید. پرده هم بهتر است از بین طرح‌های ساده با رنگ‌هایی مثل سفید و کرم انتخاب شود.

دفتر کار مدرن-کاماپرس

دریان سفر امید

استفاده از تجهیزات پیشرفته در دفتر کار

استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته کمک بزرگی به شما در طراحی یک دفتر کار مدرن می‌کند. استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه‌های چاپ، دوربین‌های ویدئوکنفرانس و لپ تاپ‌های جدید و به روز در دنیای تکنولوژی در یک دفتر کار مدرن الزامی است. با وجود یارانه‌های قدیمی دفتر کار شما هیچ‌وقت نمی‌تواند ظاهر یک دفتر کار مدرن را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بالا بودن سطح ارتباطات و تعاملات بین کارمندان

در دفترهای کاری مدرن دیگر مانند دفترهای قدیمی هر کارمند یک اتاق مخصوص خود ندارد. بعضا در دفترهای قدیمی‌تر دیده می‌شود که فضای مربوط به هر کارمند با یک پارتیشن از کارمند دیگر جدا می‌شد اما امروزه در فضای کاری مدرن دفتر کار باید طوری طراحی شود که مناسب کار گروهی کارمندان باشد مثلا قرار دادن میزهای گرد و دایره‌ای شکل برای کارمندان به جای میزهای تکی یا پارتیشن‌بندی کردن دفتر کار، اختصاص فضایی برای جلسات گروهی و…از ویژگی‌های دفتر کار مدرن است.

دفترکار مدرن-کاماپرس

اضافه کردن موقعیت‌های شغلی جدید

در یک سیستم کاری مدرن ما شاهد موقعیت‌های شغلی جدیدی هستیم. در این سیستم شغلی مثل سیستم‌های شغلی قدیمی افراد دیگر فقط در موقعیت‌هایی مثل مدیرعامل، دستیار مدیرعامل و کارمند مشغول به کار نیستند. در سیستم‌های کاری مدرن افراد با موقعیت‌های شغلی جدید مثل تیم تولید محتوا و مسئول شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. امروزه ما می‌بینیم حتی مشاغل سنتی مثل کارگاه‌های نجاری یا حتی آزمایشگاه‌ها در حال تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی هستند و تیم تولید محتوا مسئولیت این بخش را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز