اوضاع بورس روز 25 خرداد 1401/ فروکش کردن جو هیجانی بازار سرمایه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار بورس پرونده هفته جاری را نزولی بست و شاخص کل آن با کاهش 9 هزار و 737 واحدی، به مرز یک میلیون و 564 هزار و 328 واحد رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با دیروز 999 واحد افت کرد و 428 هزار و 931 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش کلی معاملات بازار سهام نسبت به روز گذشته 30 درصد افت داشت و تا مرز 7 هزار و 206 میلیارد تومانی کاهش پیدا کرد. امروز ارزش معاملات خرید سهام با افت 29 درصدی مواجه شد و به مرز 3 هزار و 503 میلیارد تومانی رسید. نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 334 میلیارد تومان از این بخش بیرون رفت. نماد «وبملت» بیشترین خروج پول حقیقی را تجربه کرد. بعد از آن، نمادهای «تاصیکو» و «فملی» بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه، وضعیت این بخش به گونه‌ای است که عملا امکان پیش بینی وجود ندارد. زیرا سازوکار بازار بورس از حالت طبیعی خود خارج شده است. از روز گذشته که اخبار مثبتی درباره برجام منتشر شد، فعالان بازار سرمایه نسبت به بهبود شرایط این بخش امیدوارتر شدند.

اتفاقات اخیر بازار ارز، جو هیجانی را در بورس به وجود آورد. اکنون که بازار ارز اندکی آرام شده، این بازار هم از جو هیجانی فاصله گرفته است.

اطلاعات عمومی:

نماد خزامیا متعلق به کدام شرکت است؟

نماد خزامیا به شرکت زامیاد تعلق دارد و در تابلوی بازار دوم بورس به چشم می‌خورد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهام بالغ بر 5 هزار و 701 میلیارد و 318 میلیون تومان است. شرکت‌های سایپا، سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار، سهامی عام، و یک شخص حقیقی سهامداران عمده خزامیا هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
روکش مارال
تهران آهن
آهن رویال
نهال گشت
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز