انواع محصولات با قیمت باورنکردنی در زز زاگرس!

ژیوار

خرید انواع محصولات برند، از خوراکی تا آرایشی و بهداشتی، اگر با تخفیف همراه شود بسیار به صرفه بوده و مورد استقبال همه افراد قرار می‌گیرد. زز زاگرس تعداد زیادی محصولات برند شناخته شده را با تخفیف‌های هیجان انگیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروشگاه زز زاگرس یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه واردات انواع محصولات بهداشتی و شوینده است. این مجموعه، کالاهای وارداتی را بدون هیچ واسطه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اخیرا این شرکت به عنوان نماینده انحصاری طاها کیمیا، خط تولید محصولات پوستی به نام میکاپ رز و سون کوئین را راه اندازی کرده است. اولین محصولات تخصصی – آرایشی این مجموعه دستمال مرطوب پاک کننده آرایش و پد آرایشی هستند.

زز زاگرس انواع محصولات شوینده، بهداشتی، غذایی و … را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. افرادی که مایلند به صورت حضوری از این مجموعه خرید داشته باشند، می‌توانند به سه شعبه آن در منطقه آزاد ارس یا دیگر فروشگاه در منطقه انزلی سر بزنند. اما زز زاگرس برای راحتی بیشتر مشتریان خود فروشگاه اینترنتی هم دارد. این مجموعه برای خریدهای اینترنتی بیشتر از 250 هزار تومان ارسال رایگان را در نظر گرفته است. ضمانت بازگشت وجه، اصل بودن کالا و ارسال سریع، از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی زز زاگرس محسوب می‌شود.

در ادامه تعدادی از محصولات دارای تخفیف ویژه این فروشگاه برای اطلاع خوانندگان معرفی خواهند شد؛

دریان سفر امید

خمیر دندان کلگیت زرو به همراه مسواک بامبو

قیمت؛ 89 هزار تومان

خمیر دندان کلگیت با عصاره نعنا، دارای ژل تمیزکننده و فاقد شیرین کننده و رنگ مصنوعی است. این خمیر دندان باعث افزایش مقاومت مینای دندان و جلوگیری از پوسیدگی آن‌ها می‌شود.

اما مسواک بامبو همراه آن دارای برس نرم و از جنس زغال بامبو است. این مسواک ماده بیسفنول آ ندارد و باعث سفیدی دندان‌ها می‌شود. محصولات نامبرده برای بزرگسالان مناسب است و تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد.

اسکراب صورت گارنیر 50 میل

قیمت؛ 89 هزار تومان

اسکراب صورت گارنیر با رایحه زردآلو برای انواع پوست مناسب است. این اسکراب به عنوان ماسک و لایه بردار هم کاربرد دارد و باعث حذف سلول‌های مرده پوست می‌شود. اسکراب مذکور روغن زردآلو طبیعی، پودر هسته آن و میکروسفرهای پرلیت را دارد. استفاده از این اسکراب باعث درخشش پوست و تمیزکنندگی عمیق آن می‌شود. محصول مذکور ساخت کشور فرانسه است و تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد.

پودینگ وانیلی کنتون

قیمت؛ 16 هزار و 900 تومان

پودینگ کنتون 100 گرم بوده و برای مصرف به عنوان میان وعده مناسب است. این پودینگ در زمانی کم آماده می‌شود و طعم خوبی دارد. محصول مذکور از کشور ترکیه وارد شده و دارای مجوز غذا و دارو است. این پودینگ تا اوت 2022 تاریخ مصرف دارد و قابل استفاده است.

کرم صورت اسوبودا 80 میل

قیمت؛ 47 هزار تومان

این کرم اسوبودا ضدپیری بوده و روغن آووکادو و جوجوبا دارد. کرم مذکور باعث جذب سریع و کاهش چین و چروک‌های پوستی می‌شود. کرم ضدپیری اسوبودا مغذی پوست است و کسشانی آن را بالا می‌برد. این محصول ساخت کشور روسیه است و از سازمان غذا و دارو مجوز دارد.

کانسیلر لورآل سری ایفیل لیبل حجم 11 میل

قیمت؛ 149 هزار تومان

شماره این کانسلیر لورآل 337 است. این محصول دارای پوشانندگی بالا و ماندگاری 24 ساعته بوده و برای انواع پوست کاربرد دارد. پایه رنگ آن تیره است و پوست‌های گندمی و تیره‌تر می‌توانند از آن استفاده کنند. این کانسیلر مرطوب کننده دارد و برای صورت و دور چشم مناسب است. کانسیلر مذکور به صورت یکنواخت پخش می‌شود. این محصول فرانسوی، تاییدیه سازمان غذا و داروی کشور را دارد.

انتهای پیام

 

 

 

مرتبط با : زز زاگرس
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز