انواع دستگاه اکسیژن ساز و مزایای خرید آن

ژیوار

هنگامی که بدن قادر به جذب اکسیژن کافی نباشد، دستگاه اکسیژن ساز با رساندن اکسیژن کافی به تنفس راحت بیمار کمک می‌کند. فضای اطراف ما حدود 20 درصد اکسیژن خالص دارد و بقیه ترکیبی از گازهای مختلف است. دستگاه اکسیژن ساز قادر است که 95 درصد اکسیژن خالص را از طریق تصفیه هوا تولید کند.

به گزارش کاماپرس، دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی که مشکلات تنفسی و اکسیژن خون پایین دارند، توصیه می‌شود. این دستگاه عملکرد بی صدا و راندمان بالایی دارد که به تنفس راحت‌ و در نتیجه خواب با کیفیت بیمار کمک می‌کند.

این گزارش به معرفی انواع دستگاه­‌ها و مزیت خرید دستگاه اکسیژن ساز پرداخته است.

مزیت استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

تنفس راحت بیمار، مزیت اصلی استفاده از دستگاه اکسیژن ساز است. این دستگاه با بالا بردن اکسیژن خون، به خواب بهتر بیمار کمک می‌کند. افرادی که توانایی لازم برای جذب اکسیژن کافی از هوا ندارند، با کمک این دستگاه می‌توانند اکسیژن بالایی جذب کنند و انرژی بیشتری در طول روز داشته باشند. بسته به دلیل استفاده از دستگاه و شدت بیماری، مدت زمان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز نیز متفاوت خواهد بود. کسانی که به آسم یا بیماری مزمن انسدادی ریه مبتلا هستند، می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

دریان سفر امید

انواع دستگاه اکسیژن ساز

اکسیژن سازها به طور کلی به دو نوع اصلی ثابت و قابل حمل تقسیم می‌شوند که در ادامه توضیح داده شده است.

اکسیژن ساز ثابت: این دستگاه قادر است به صورت مداوم یا پالسی، اکسیژن تولید کند. اکسیژن ساز ثابت با برق شهری کار می‌کند، اما در برخی برندها و به دلیل احتمال قطعی برق، باتری یا مخزن اکسیژن فشرده پشتیبان نیز وجود دارد. اکسیژن ساز ثابت می‌تواند در حالت مداوم و بدون توقف اکسیژن تولید کند. این نوع اکسیژن ساز دسته‌هایی برای بلند کردن در بالای دستگاه و چرخ‌هایی برای حمل راحت­تر دارد.

اکسیژن ساز قابل حمل: این دستگاه بسیار سبک‌‌تر و کوچک‌تر از اکسیژن ساز ثابت است و باعث راحتی بیمار در حین سفر می‌شود. اکسیژن ساز قابل حمل نیز به صورت پالسی، اکسیژن تولید می­‌کند و البته خروجی اکسیژن کمتری نسبت به نوع ثابت آن دارد. این نوع دستگاه نیز با برق و باتری تغذیه می‌شود.

دستگاه اکسیژن‌ ساز پنج لیتری بهتر است یا 10 لیتری؟

دستگاه‌­های اکسیژن ساز به دو نوع پنج و 10 لیتری تقسیم می‌­شوند. تفاوت اصلی این دو دستگاه در ظرفیت تولید اکسیژن است. از آن جایی که اکسیژن ساز 10 لیتری مقدار بیشتری از اکسیژن را در خود نگه می‌دارد، بزرگتر از دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری است و برای بیماران تنفسی حاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسیژن ساز 10 لیتری برای افرادی با شرایط حاد تنفسی که به غلظت بالایی از اکسیژن نیاز دارند، مناسب است. این دستگاه قادر است که جریان ثابت اکسیژن را تا 10 لیتر تولید کند و همین سرعت جریان بالا به بیمار کمک می‌کند با راحتی بیشتری فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد. از این دستگاه می‌توان به طور منظم و بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری برای بیماران سرطانی یا افرادی که مشکل حاد ریوی دارند، توصیه می‌شود.

ظرفیت پنج لیتری دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی با بیماری‌های مزمن تنفسی مناسب است. این دستگاه قادر است تا پنج لیتر در دقیقه به طور مداوم اکسیژن تولید کند. این دستگاه نسبت به ظرفیت‌های بالاتر، اکسیژن کمتری در خود نگه می­دارد و سبک و جمع و جور است. اکسیژن ساز پنج لیتری به صورت مداوم اکسیژن کافی برای بیماران تنفسی تولید می­کند و قادر است همیشه همان میزان اکسیژن را برای بیمار فراهم کند. عملکرد بی صدای این دستگاه باعث می‌شود که افراد بتوانند خوابی با کیفیت و راحت تجربه کنند.

خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز از «افراطب»

مجموعه تخصصی افراطب با سابقه طولانی در فروش و با در اختیار داشتن تیم مهندسی پزشکی مجرب، تجهیزات و کالاهای پزشکی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت به صورت 24 ساعته برای خرید انواع تجهیزات پزشکی مانند اکسیژن ساز مشاوره می‌دهد.

متقاضیان برای خرید انواع کالا و تجهیزات پزشکی از افراطب می­توانند با شماره تلفن 02191035543 تماس بگیرند یا به وبسایت https://afrateb.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : افرا طب
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز