انواع اتو بخار فیلیپس در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت انواع اتوبخار فیلیپس در بازار براساس امکانات و کارایی از 2 تا 28 میلیون تومان متغیر می‌شود. شرکت ایران فیلیپس در تهران به عنوان نمایندگی برند فیلیپس فعالیت می‌کند و تمامی محصولات این برند را با ضمانت 24 ماهه به بازار عرضه می‌کند. مشتریان ایران فیلیپس قادر هستند در صورت وجود مشکل در دستگاه‌های خریداری شده آن را در سایت ایران فیلیپس تا 24 ساعت تعویض کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع اتوبخار فیلیپس در بازار را معرفی می‌کند.

1- اتو بخار فیلیپس مدل GC3920/20

قیمت این اتوبخار در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 300 هزار تومان است. این مدل از اتوبخار فیلیپس از جنس بدنه پلاستیک محکم و با گنجایش 300 میلی‌لیتری طراحی شده است. کفی این محصول از استیم گلاید پلاس (Steam Glide Plus) با پوشش شش لایه تشکیل شده که حرکت روان و نرمی بر روی انواع پارچه دارد. این کفی از پوشش ضدنچسب ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر خط و خش از خود نشان می‌دهد.

این دستگاه به سیستم قطع خودکار مجهز بوده که ایمنی کاربران را در کار با دستگاه افزایش می‌دهد. بدین ترتیب، اگر فراموش کنید که دستگاه را از پریز جدا کنید، این اتو به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد. این محصول با مجهز بودن به سیستم اوپتیمال تمپ Optimal TEMP مانع از سوختن و یا برق افتادن پارچه می‌شود و حتی اگر به‌صورت اتفاقی آن را بر روی پارچه رها کنید، آسیبی به بافت لباس وارد نخواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اتو بخار فیلیپس مدل GC4902

قیمت این اتوبخار 4 میلیون و 700 هزار تومان است. فیلیپس این مدل را با بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و توان مصرفی 3200 وات طراحی کرده است. مخزن آب این دستگاه دارای گنجایشی معادل 270 میلی‌لیتر بوده و به واسطه بدنه شفافی که دارد می‌توان هرلحظه از میزان آب باقی‌مانده آن آگاهی پیدا کرد.

این اتوبخار دارای بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ای با قدرت 220 گرم در دقیقه است که بخار را با قدرت و فشار از منافذ تعبیه شده در کفی اتوبخار خارج می‌کند و به رفع چین و چروک کمک بسیاری می‌کند. همچنین، این محصول مجهز به سیستم بخاردهی بوده که اتوکشی پرده و لباس‌های مجلسی را آسان‌تر می‌سازد. سیستم رسوب‌زدایی این اتوبخار قادر است آهک و رسوبات موجود در دستگاه را به‌صورت خودکار از بین ببرد و کیفیت بخاردهی و عملکرد اتو را در طولانی مدت حفظ کند.

3- اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80

قیمت این اتوبخار 5 میلیون و 400 هزار است. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و در ترکیب رنگ مشکی، طوسی و قرمز طراحی شده است. این دستگاه دارای مخزنی با ظرفیت 320 لیتر بوده و طراحی نیمه‌شفافی دارد که به مخاطبان امکان می‌دهد به آسانی از میزان آب باقی مانده مطلع شوند. کفی این دستگاه از جنس استیم گلاید ساخته شده که در برابر خط و خش از مقاومت بالایی برخوردار است.

با استفاده از پیچ تعبیه شده بر روی بدنه محصول می‌توان میزان دما و بخاردهی را براساس نوع و جنس پارچه تنظیم کرد تا آسیب کمتری به بافت هر لباس وارد شود. این دستگاه مجهز به سیستم قطع کن خودکار بوده که در صورت عدم کار کردن با آن در حالت ایستاده پس از 8 دقیقه و در حالت خوابیده پس از 30 ثانیه به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و ایمنی کاربران را تضمین می‌کند.

4- اتو بخار فیلیپس مدل GC5307

قیمت این اتوبخار 8 میلیون تومان است. کفی این محصول از تیتانیوم اکسید ساخته شده است که در برابر خش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد و به‌صورت نرم و روان بر روی پارچه حرکت می‌کند. این دستگاه دارای مخزن آب با ظرفیت 350 میلی‌لیتر بوده که با استفاده از دریچه تعبیه شده بر روی محصول می‌توان در صورت نیاز آن را دوباره پر کرد.

این اتوبخار دارای 3 حالت بخاردهی عمومی، بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ای بوده با قدرت 260 گرم بر دقیقه است که بخار را با فشار در سطح پارچه پخش می‌کند و به سرعت و بادقت بالا چین و چروک را از سطوح لباس می‌زداید. این دستگاه به صورت اتوماتیک ترکیبی از بخار و حرارت را متناسب با جنس لباس بر روی سطح لباس به‌صورت یکنواخت پخش می‌کند و کاربران را از انجام تنظیمات دستی بی‌نیاز می‌سازد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز