بهترین اتو بخار مسافرتی در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

آراستگی و چروک نبودن لباس‌ها دغدغه‌ بسیاری از افراد هنگام سفرهای کاری، دانشجویی و تفریحی و غیره به‌شمار می‌رود. اتو بخارهای مسافرتی از جمله لوازم ضروری سفر است که می‌تواند شما را از هزینه‌های خشکشویی بی‌نیاز کند. اتوبخار‌های مسافرتی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند، فضای کمی را نیز اشغال می‌کنند و به راحتی می‌توانند در طول سفر با شما همراه شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه بهترین اتوبخار مسافرتی در بازار را معرفی می‌کند.

1- اتو مسافرتی جی پاس مدل GSI7896N

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 630 هزار تومان است. کفه این اتو بخار از فلز با پوشش نچسب تولید شده است. این اتو بخار توان مصرفی بین 600 تا 800 وات دارد. همچنین می‌توان با استفاده از کلیدهای درجه دما، میزان دما و حرارت را براساس جنس لباس خود تنظیم کنید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اتو بخار مسافرتی فوما مدل FU-786

قیمت این اتو بخار 738 هزار تومان است. این اتو با 0.67 گرم وزن، کفه‌ای از جنس فلز دارد. ظرفیت مخزن آب آن 40 لیتر و محدوده توان مصرفی آن 900 تا هزار و 100 وات است. این اتو بخار مجهز به سیستم قطع خودکار است که ایمنی کاربران را هنگام کار با دستگاه بالا می‌برد. این محصول وزنی معادل 0.67 گرم دارد و از دسته اتوهای سبک به شمار می‌رود همچنین می‌توانید دسته اتو را خم کنید تا حجم کمتری از فضای چمدان شما را اشغال کند.

3- اتو بخار مسافرتی مدل SI2258

قیمت این محصول 800 هزار تومان است. این اتوبخار تنها 0.5 گرم وزن دارد و از جمله محصولات سبک به‌شمار می‌رود که می‌توان به آسانی آن را حمل کرد. جنس کفه این محصول از تفلون ساخته شده است. این دستگاه توان مصرفی معادل 800 تا هزار و 200 وات دارد. همچنین، می‌توانید با استفاده از دکمه‌های تعبیه شده بر روی بدنه اتو، میزان بخاردهی آن را براساس جنس لباس خود تنظیم کنید.

4- اتو مسافرتی نوا مدل NI-1169TS

قیمت این محصول 850 هزار تومان است. جنس کفه این اتو بخار از سرامیک نچسب است. محدوده توان مصرفی اتو 600 تا 800 وات است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد که می‌توانید براساس نوع لباس خود آن را تنظیم می‌کنید. این اتوبخار مجهز به دسته تاشو است که به سمت بغل خم می‌شود و بدین ترتیب فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند.

5- اتو مسافرتی رونتا مدل 1510

قیمت این اتو بخار 3 میلیون و 480 هزار تومان است. جنس کفه این اتوبخار از استیل تولید شده است. این اتو مجهز به سیستم ضدرسوب است که مانع از بسته شدن منافذ بخار می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به تنظیم میزان بخاردهی و تنظیم ولتاژ ورودی آن اشاره کرد. همچنین این محصول مجهز به دسته تاشو و کیف همراه است.

6- اتو بخار مسافرتی سایونا مدل SJZ 368

قیمت این محصول 752 هزار تومان است. این اتو مجهز به کلید انتخاب اتوی بخار یا خشک و دارای درجه تنظیم دما است. این دستگاه توان مصرفی معادل 800 وات دارد و در کم‌ترین زمان ممکن به گرما می‌رسد و برق کمی مصرف می‌کند. دسته تاشو این اتو به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را در فضایی کم حجم از چمدان خود قرار دهید و آن را در سفرها با خود همراه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز