شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

اشخاص حقیقی به منظور بهره گیری از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته و از قبل حداقل میانگین حساب مورد نظر را ایجاد کرده باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان حقیقی بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید ضمانت مورد نظر را ارائه بدهند. در صورتی که فردی تا 60 میلیون تومان مایل به دریافت تسهیلات این طرح باشد، باید دو ضامن رسمی داشته باشد. اما در صورتی که شخص شرایط دریافت وام تا سقف 200 میلیون تومان را داشته باشد، باید سند ملکی به این بانک ارائه بدهد. سود این تسهیلات 24 درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که افراد تا قبل از تسویه اقساط، امکان دریافت 22 درصد از مبلغ وام را نخواهند داشت و این مقدار نزد بانک مسدود خواهد ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و میزان سود، هر قسط 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود. ضمنا هزینه فرصت مسدودی 22 درصد مبلغ وام نیز 74 میلیون و 622 هزار و 686 تومان اعلام شده است.

بانک کارآفرین چه خدماتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد؟

یکی از بانک‌های خصوصی کشور که در زمینه ارائه خدمات بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان واجد شرایط خود همواره پیشگام بوده، بانک کارآفرین است. این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون همواره تلاش کرده تا خدمات مناسبی را در حوزه تسهیلات، وام‌های تکلیفی، سپرده‌ها و … را به مشتریان خود ارائه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز