دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

 


اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران که مایل به دریافت تسهیلات ارزان قیمت هستند، می‌توانند از طرح «مهریار ایران» استفاده کنند. سقف وام این طرح 300 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. البته تنها افتتاح حساب کافی نیست و باید حداقل به مدت سه ماه از سپرده گذاری مشتریان گذشته باشد. آن دسته از کارکنان شرکت که برای دریافت وام از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران معرفی شده‌اند، می‌توانند به صورت ضربدری ضامن هم شوند. قبل از معرفی کارکنان، شرکت‌های متقاضی این طرح تسهیلاتی، باید اساسنامه و چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند. وام گیرندگان می‌توانند ظرف 36 ماه اقساط را پرداخت کنند. ضمنا این تسهیلات بدون سود بوده و تنها چهار درصد کارمزد دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ هر قسط این طرح تسهیلاتی با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، 8 میلیون و 758 هزار و 196 تومان است. کل سود این تسهیلات، 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان و جمع رقم وام و سود آن به 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان می‌رسد.

دستاورد مهم و قابل توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران کدام است؟

یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور، مهر ایران است که انواع خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. این بانک یکی از مجموعه‌های زبانزد در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه است.

بانک مهر ایران تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند. این مجموعه سال 2018 توسط نشریه بین المللی بنکر در صدر موسسات مالی اسلامی جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران

    • زهراطاهری جعفری گفته:

      من آخرین قسطم مهرماه ۱۴۰۲می باشد کارمندبیمارستانی هستم میتونم اقدام به وام ۳۰۰میلیونی کنم

  1. حسین گفته:

    سلام . اینها فقط شعار هست اگر بخوای وام سیصد ملیونی بگیری باید 300ملیون به مدت نه ماه تو حسابت باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز