انتخاب شغل مناسب بر اساس استعداد با پاویون مشاوران

پاویون مشاوران-کاماپرس
آریاک سفر

برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مهرماه سال جاری باعث شد تا شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی دور هم جمع شوند و به دانشجویان درخصوص پیدا کردن شغل مناسب کمک کنند. یکی از این مجموعه‌ها، پاویون مشاوران بود.

به گزارش کاماپرس، پاویون مشاوران با هدف ارائه مشاوره درست به کارجویان و هدایت بهتر آن‌ها به شغل‌های مختلف شکل گرفت. این مجموعه با اهداف و برنامه کاملی در نمایشگاه حضور پیدا کرد.

هدایت صحیح افراد در مسیر شغلی هدف پاویون مشاوران

فاطمه ربانی مسئول واحد مشاوره شغلی اداره مهارت در گفت و گو با خبرنگار کاماپرس درباره اهداف شرکت در نمایشگاه کار گفت: هدف شرکت مشاوره و راهنمایی دانشجویان است. ما افرادی که در ابتدای مسیر شغلی خود هستند و درباره انتخاب شغل خود نمی‌دانند را راهنمایی می‌کنیم. این راهنمایی شامل حال آن دسته از افراد که دارای شغل هستند اما نارضایتی شغلی دارند یا مایل به تغییر مسیر شغلی هستند هم می‌شود تا مسیر برایشان شفاف شود.

خدمت جدید پاویون مشاوران: سامانه واحد مشاوره شغلی

ربانی درباره محصولات و خدمات بخش خود گفت: سامانه واحد مشاوره شغلی در سایت مجموعه فعال شده است و دانشجویان و فارغ التحصیلان این امکان را دارند تا با ثبت نام در سایت و وارد کردن رزومه فرآیند پیدا کردن شغل را شروع کنند. ما براساس رزومه ارسالی چک خواهیم کرد تا ببینیم متقاضیان استعدادیابی شده‌اند یا نه؟ اگر استعدادیابی نشده باشند، ما استعدادیابی و ارزیابی می‌کنیم. براساس آن، متقاضیان به مشاوران شغلی ارجاع داده می‌شوند تا آن‌ها در مورد کسب یا عدم کسب مهارت جدید نظر بدهند. اگر فرد به مهارت جدید نیاز داشته باشد، افراد به واحد مهارت آموزی مهارت ارجاع داده می‌شوند. در صورتی که نیازی به مهارت جدید نباشد، متقاضیان با سازمان‌ها و شرکت‌های در ارتباط با ما معرفی خواهند شد تا به شغل مورد نظر خود برسند.

دریان سفر امید

اولویت بندی پاویون مشاوران برای نیمه دوم سال

وی درباره اولویت بندی اهداف گفت: با توجه به راه اندازی سامانه، ما در نظر داریم هزار تا 2 هزار نفر از متقاضیان تا پایان سال حداقل یکبار مشاوره شغلی بگیرند.

وی در پایان گفت: سامانه مشاوره در نیمه اول امسال برای ما مبهم و چالش برانگیز بود که با آغاز به کار آن و ارائه مشاوره‌ها این مشکل حل شد.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
ژیوار
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان