امکانات و شرایط خرید تور کشتی کروز

تور کشتی کروز - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشتی کروز در سطح جهان به عنوان هتل پنج ستاره شناور روی آب ‌شناخته می‌شود. در سال گذشته میلادی حدود 32 میلیون نفر از طریق کشتی کروز، سفری هیجان‌انگیز را در دل قاره اروپا و آسیا تجربه کرده‌اند که طبق پیش‌ بینی‌ها این عدد در سال جاری از 35 میلیون نفر نیز عبور خواهد کرد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید تور کشتی کروز و امکانات این تور را بررسی کرده است.

شرایط خرید تور کشتی کروز

تور کشتی کروز در یکی از مناسب‌ترین فصول سال یعنی تابستان برگزار می‌شود و گردشگران این تور، سفر 13 روزه خود را از روز 13 شهریور آغاز خواهند کرد. با توجه به محدودیت ظرفیت و روند دریافت ویزا و آماده‌سازی مدارک، بهتر است که اقدامات لازم برای خرید این تور حداکثر تا پایان فصل بهار انجام شود.

با وجود دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی و همین طور پیش‌‌بینی‌های لازم جهت برقراری امنیت در برابر بلایای طبیعی، سفر با کشتی کروز بسیار مطمئن و ایمن خواهد بود.

امکانات موجود در تور کشتی کروز

تور کشتی کروز با پرواز قطر ایرویز به مقصد شهر نیس آغاز می‌شود و در شهر بارسلونا به اتمام می‌رسد. در این بین، ماجراجویی شش روزه در دل دریاها و اقیانوس‌های کشور فرانسه و ایتالیا، سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد. محل اقامت در هر یک از شهرهای مورد نظر در بهترین هتل‌های چهار ستاره خواهد بود و گشت و گذار محلی توسط راهنمای فارسی انجام می‌شود. همچنین خدمات سی آی پی در فرودگاه امام، فضای راحت و بدون دغدغه ای را از همان ابتدای سفر برای گردشگران محیا می‌کند.

تور کشتی کروز - کاماپرس

جاذبه گردشگری تور کروز

در قالب تور کشتی کروز، به مدت سه شب می‌توان جاذبه‌های دیدنی شهر ساحلی نیس در حوزه دریای مدیترانه را از نزدیک تماشا کرد. پس از بازدید این شهر، ماجراجویی با کشتی کروز به مدت شش روز ادامه خواهد داشت و طی این شش روز، با اقامت در کشتی لوکس کروز، دیدنی‌های شهرهای ساحلی مارسی، جنوا، رم، پالرمو و ایبیزا، حس مارکوپولوی درون گردشگران را زنده خواهد کرد. شهر بارسلونا به عنوان مقصد آخر در این تور در نظر گرفته شده و طی سه روز، گردشگران فرصت قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های پایتخت اسپانیا را خواهند داشت و می‌توانند از نزدیک با آداب و رسوم کاتالان‌ها و مردم خونگرم این شهر آشنا شوند.

تور کشتی کروز - کاماپرس

سفری خاطره‌انگیز در دل اقیانوس‌ها با کشتی کروز

طی اقامت شش روزه در کشتی کروز، انواع غذاهای مختلف اروپایی با بهترین کیفیت ممکن، اتاق بازی و جشن‌ها و دورهمی‌های شبانه ارائه می‌شود و با وجود تنوع تفریحی بالا، در هیچ لحظه‌ای از این سفر، خستگی یا کلافگی به سراغ گردشگران نخواهد آمد.

مسافران برای بهره‌مندی از این تفریحات باید آن را رزرو کنند؛ پس بهتر است که گردشگران از همان روز ابتدایی سفر با کشتی کروز، برنامه‌ر‌یزی و اقدامات لازم برای رزرو تفریحات رایگان و غیر رایگان را انجام دهند.

تور کشتی کروز - کاماپرس

خرید تور کشتی کروز با «ایوار»

آژانس گردشگری ایوار با داشتن 20 سال سابقه فعالیت، مرجعی مناسب برای انتخاب بهترین تورهای خارجی آسیایی و اروپایی و به‌ویژه تور کشتی کروز است. متقاضیان با مراجعه به وبسایت ایوار می‌توانند در قالب تور کشتی کروز، به صورت مشترک از شهرهای نیس، مارسی، بارسلونا، جنوا، پالرمو، ایبیزا و رم دیدن کنند و گشت و گذاری به یاد ماندنی در سواحل و دریاهای آن انجام دهند.

ایوار با اخذ ویزای شینگن و اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره، تهیه بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش، داشتن راهنمای تور و ارائه بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، همراه خوبی برای گردشگران خارجی خواهد بود.

متقاضیان تور کشتی کروز می‌توانند به وبسایت www.eavar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191009100 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز