امداد خودروی شرق تهران

امداد خودرو شرق تهران - کاماپرس
ژیوار

اگر شما هم ساکن محدوده شرق تهران هستید و تردد بالایی در محدوده شرق پایتخت دارید، بدون شک به کمک امداد خودرو نیاز خواهید داشت؛ چراکه هر لحظه ممکن است خودرو شما دچار نقض فنی شود. در چنین شرایطی می‌توانید از خدمات مرکز امداد خودرو شرق تهران کمک بگیرید. در گام نخسست شما می‌توانید با برقراری تماس تلفنی، مشکل خود را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید. این کارشناسان می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مانند تعویض باتری خودرو، حمل خودرو به تعمیرگاه، پنچرگیری، سوخت‌رسانی و غیره به شما کمک کنند.

خدماتی که امداد خودرو ارائه می‌دهد

امداد خودرو شرق تهران خدمات گوناگونی را با شما عرضه می‌کند؛ به طور مثال اگر سوییچ خودروی خود را در داخل اتومبیل جاگذاشته‌اید و یا اگر باتری اتومبیل‌تان تمام شده، می‌توانید به سرعت از پرسنل این مرکز کمک بگیرید.

همچنین اگر سوخت خودرو شما تمام‌شده و با جایگاه سوخت‌رسانی فاصله قابل توجهی دارید، و یا اگر لاستیک خودروی شما پنچرشده نیز می‌توانید به نیروهای متخصص امداد خودروی شرق اعتماد کنید.

از سوی دیگر، اگرخودروی شما به دلیل مشکلات فنی قادر به ادامه مسیر نیست، می‌توانید با کارشناسان امداد خودروی شرق تهران در میان بگذارید. در صورت امکان خودروی شما در محل تعمیر خواهد شد و در غیر این‌صورت اتومبیل‌تان به تعمیرگاه منتقل می‌شود.

از جمله خدمات دیگر مرکز تهران امداد کار شرق تهران، سرویس‌های دوره‌ای است که به‌صورت در محل انجام می‌شود. شما در این حالت می‌توانید در کمترین زمان و بیشترین سرعت خودروی خود را سرویس کنید. همین سرویس‌ها است که موجب می‌شود از سلامت کامل خودروی خود مطمئن شوید و نیازی به هزینه‌های گزاف برای تعمیرات ناگهانی نباشد.

دریان سفر امید

مناطق تحت پوشش امدادخودروی شرق تهران

اگر برای شما جای سوال دارد که امداد خودروی شرق تهران چه مناطقی را پوشش می‌دهد، می‌توانید نگاهی به لیست زیر بیندازید:

مناطقی مانند تهرانپارس، نارمک، پاسداران، حکیمیه، مجیدیه، رسالت، تهران نو، شمیران نو، افسریه، هفت حوض، سرخه حصار، هروی، هنگام، لویزان، امام حسین، حشمتیه، خاک سفید و جزو مناطق تحت پوشش این مرکز هستند.

در همین حال پرسنل این مرکز در بزرگراه‌های شرق تهران از جمله بزرگراه امام علی، شهید قاسم سلیمانی، بسیج، آزادگان، شهید باقری، شهید دوران و شهید بابایی فعالیت دارند. از دیگر بزرگراه‌ها می‌توان به بزرگراه

شهید محلاتی، شهید حقانی، شهید مدرس، بزرگراه ارتش، صیاد شیرازی، شهید زین‌الدین و بزرگراه صدر نیز اشاره کرد.

امدادخودرو شرق تهران - کاماپرس

چه زمانی می‌توانیم از خدمات امداد خودرو استفاده کنیم؟

شاید برای شما سوال باشد که چه زمانی می‌توانید از خدمات امداد خودروی شرق تهران و امداد تهرانپارس استفاده کنید؟ باید بگوییم که این خدمات محدود به زمان و یا مشکل خاصی نمی‌شود. ممکن است خودروی شما  به هر دلیلی خراب شده باشد و علت خرابی آن را ندانید، در این صورت می‌توانید برای عیب‌یابی و تعمیر خودرو در محل، با امدادکار تهران تماس بگیرید، تا کارشناسان خود را به محل شما ارسال کنند. اگر مشکل پیش آمده قابل تعمیر در محل نباشد، خودرو با موافقت شما به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

اگر متاسفانه حادثه و تصادفی شدید برای شما رخ داده، و خودروتان از کار افتاده و امکان رانندگی با آن وجود ندارد، می‌توانید با مرکز امداد خودرو تهرانپارس تماس بگیرید و از خدمات تخصصی مربوط به شرایط موجود استفاده کنید. در این شرایط برای حمل خودروی شما یدک‌کش ارسال خواهد شد.

هزینه خدمات امداد خودرو تهرانپارس

اگر درباره هزینه‌های خدمات امداد خودرو تهرانپارس سوال دارید، باید گفت که هزینه‌ها به عوامل مختلفی از جمله زمان درخواست، محل خرابی خودرو، مدل و اندازه خودرو و میزان خدمات مورد نیاز بستگی دارد.

از جمله عوامل موثر در هزینه خدمات امدادخودرو، زمان درخواست خدمات است. به طور معمول در ساعات پایانی شب، روزهای بارانی و برفی که شرایط جوی مناسب نیست و یا در روزهای پرترافیک و مواقع خاص که به‌صورت عادی نیروهای امدادی نمی‌توانند خود را به محل برسانند، هزینه خدمات از مواقع عادی بیشتر محاسبه می‌شود.

باتوجه به اینکه ‍پایگاه مرکز امدادخودروی شرق تهران در تهرانپارس قرار دارد، محل خرابی و میزان مسافتی تا محل موردنظر شما، در هزینه خدمات موثر است. همچنین اگر خودروی شما با گاردریل برخورد کرده باشد، هزینه امداد به‌دلیل بیرون کشیدن اتومبیل و آماده‌سازی آن، افزایش می‌یابد.

امدادخودرو شرق - کاماپرس

همچنین هزینه خدمات امداد برای خودروهایی که سیستم پیچیده‌تری دارند و قطعات آن‌ها گران‌تر است، افزایش می‌یابد. بکسل کردن خودروهای شاسی‌بلند و سنگین نیز پرهزینه‌تر از خودروهای سبک و کوچک است. مورد دیگری که در هزینه خدمات امداد تاثیرگذار است، انجام شدن تعمیر در محل و یا حمل خودرو به تعمیرگاه است.

با وجود این هزینه‌ها شما می‌توانید با تماس تلفنی با کارشناسان امدادخودروی شرق تهران، مشکل خود را در میان بگذارید و با آرامش و اطمینان خاطر از کیفیت خدمات، خودروی خود را به آن‌ها بسپارید.

در شرایط بحرانی و برای دریافت خدمات تخصصی امداد خودرو در شرق تهران با شماره ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲ تماس بگیرید و با کارشناسان تهران امدادکار مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران امدادکار
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان