امباپه بازی های یورو 2024 را از دست داد؟

امباپه بازی های یورو 2024 را از دست داد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در صورتی که اظهار نظر متخصصان درباره بینی شکسته امباپه درست باشد، چه بسا مهاجم تیم ملی فرانسه یورو ۲۰۲۴ را از دست بدهد.

به گزارش کاماپرس، در آخرین بازی روز چهارم یورو 2024 شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فرانسه در دیداری که بسیار ضعیف ظاهر شد؛ با گل به خودی بازیکن اتریش موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

این بازی یک حادثه خونین هم داشت و آن شکستن بینی کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه بود که هنگام زدن ضربه سر و در برخورد با شانه مدافع اتریش اتفاق افتاد. حالا متخصصان مختلف به گمانه‌زنی درباره وضعیت و میزان مصدومیت امباپه می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

امباپه بازی های یورو 2024 را از دست داد-کاماپرس

 

پزشک پیشین تیم ملی فرانسه، فابریس برایاند، در این باره گفت: امباپه به عمل جراحی بینی نیاز دارد و حداقل 10 روز از میادین فوتبال دور خواهد بود.

رادیو مارکا نیز اعلام کرد: اگر بینی کیلیان امباپه شکسته باشد، به جراحی نیاز خواهد داشت و بدین ترتیب کاپیتان فرانسه ممکن است به 2 تا 3 هفته استراحت نیاز داشته باشد.

نشریه اکیپ نیز در این باره نوشت: بینی کیلیان امباپه شکسته است و باید در بیمارستان دانشگاه دوسلدورف جراحی شود. این موضوع مورد تایید فدراسیون فوتبال فرانسه نیز قرار گرفته است.

به نقل از تجارت نیوز، به این ترتیب حتی ممکن است یورو 2024 برای امباپه با همین یک بازی به پایان برسد. مگر اینکه تیم ملی فرانسه موفق شود تا نیمه‌نهایی و فینال پیش برود و تا آن موقع هم باید دید آیا او وضعیت بازی کردن را دارد یا نه و چه بسا مجبور شود از ماسک مخصوص استفاده کند.

انتهای پیام

آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز