اقامت در هتل آرامیس پلاس با رزرو تور کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب هتل مناسب برای اقامت در تور کیش، یکی از دغذغه‌های مسافران این جزیره زیبا است. کیش دارای 51 هتل فعال است که از این تعداد، 13 هتل پنج ستاره‌اند و به دلیل کثرت هتل‌های خوب و پنج ستاره در کیش، انتخاب محل اقامت می‌تواند تا حد زیادی دشوار باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی هتل پنج ستاره آرامیس پلاس و بررسی مزایای خرید تور کیش هتل آرامیس پلاس پرداخته است.

هتل پنج ستاره نوساز

هتل آرامیس پلاس کیش در سال 1399 افتتاح شده و جدیدترین هتل پنج ستاره ساخته شده در کیش است. این هتل در 14 طبقه ساخته شده و دارای 171 اتاق و سوئیت است. اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و لاکچری از جمله ویژگی‌های این هتل است.

معماری زیبای این هتل و دکوراسیون داخلی آن، به روز و چشم نواز است، اما این تمام زیبای‌های هتل آرامیس پلاس نیست. هتل در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد و چشم‌انداز بخشی از اتاق‌های آن به سمت دریا و غروب آفتاب است. بخش دیگر اتاق‌ها نیز ویوی بسیار خوبی به جزیره زیبای کیش دارند؛ به همین دلیل بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند که اتاق‌های طبقه‌های فوقانی هتل را برای اقامت در این جزیره رزرو کنند.

راز آسمان پایتخت

امکانات کامل رفاهی و ورزشی

یکی از دلایل انتخاب یک هتل برای اقامت در تور کیش، امکانات موجود در هتل است. هتل آرامیس پلاس به دلیل تازه تاسیس بودن، از امکانات مناسب و به‌روزتری نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره کیش برخوردار است.

این هتل دارای استخر، سونا و جکوزی است. همچنین در بین هتل‌های پنج ستاره کیش بیشترین و به‌روزترین  امکانات ورزشی را دارد. هتل آرامیس پلاس دارای سالن بدمینتون، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی با بهترین دستگاه‌های ورزشی است.

در این هتل امکانات خوبی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به مجموعه بازی کودکان اشاره کرد. رستوران، فود کورت، کافی‌شاپ، چهار غرفه تجاری و دو غرفه خدماتی نیز در این هتل پیش بینی شده است. فضای سبز هتل بسیار زیبا و مناسب برای پیاده‌روی و سایر ورزش‌های صبحگاهی است. این محیط برای بازی کودکان نیز مناسب است.

نزدیکی هتل به ساحل و جاذبه‌های گردشگری

یکی دیگر از دلایل انتخاب هتل آرامیس پلاس در تور کیش، مکان مناسبی است که هتل در آن ساخته شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل خلیج فارس و بیشتر اماکن و مجتمع‌های گردشگری جزیره دارد؛ به طوری که با اندکی پیاده‌روی می‌توان از هتل به مراکز تجاری همچون کیش مال، رویال مال، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری کیش و بازار زیتون دسترسی پیدا کرد. این نزدیکی می‌تواند تا حد زیادی در هزینه سفر و وقت گردشگران صرفه‌جویی کند.

گردشگران می‌توانند به کمک خودرو اجاره‌ای که توسط هتل نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود یا با تاکسی، ظرف سه تا پنج دقیقه به پارک هنگام، پلاژ آقایان، کوه نور، پلاژ بانوان، بازار مرجان، بازار دامون، بازار مریم، بازار پانیذ، بازار ونوس و بسیاری از تفریحات این جزیره مانند بولینگ، اسکله تفریحی، کیبل اسکی، فلای بورد و گذر هنرمندان دسترسی پیدا کنند.

امکان خرید تور برای تعداد شب‌های اقامت دلخواه

ارزان‌ترین تور کیش هتل آرامیس پلاس شامل دو شب و سه روز است، اما با صرف بودجه اضافه می‌توان تعداد شب‌های بیشتری را در این هتل گذراند و حتی از تورهای طولانی مدت کیش استفاده کرد. البته امکان رزرو تعداد شب‌های بیشتر اقامت در هتل با هماهنگی آژانس‌های گردشگری و هتل امکانپذیر است.

در تور کیش به دلیل رزرو چارتری هتل، اقامت در هتل آرامیس پلاس کیش ارزان‌تر است؛ اگرچه در صورت خرید تور لحظه آخری با هزینه بسیار پایین‌تری نیز می‌توان اقامت خاطره‌انگیزی در این هتل لوکس و لاکچری تجربه کرد.

«نت کیش»؛ تخصصی‌ترین عرضه کننده تور کیش

نت کیش، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کنندگان تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های تور کیش است.

علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل در کیش می‌توانند به وبسایت netkish.net یا به آدرس کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
رایانه کمک
آریاپی
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز