افشاگری عجیب مدیربرنامه های طارمی درباره انتقال به میلان

ژیوار

پس از مذاکره طولانی میلان با پورتو در نهایت طارمی در تیم پرتغالی ماندنی شد؛ اما پینو، مدیربرنامه‌های این بازیکن، دلیل عدم انتقال به باشگاه ایتالیایی را فاش کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس در تابستان جاری باشگاه‌های زیادی خواستار جذب مهدی طارمی بودند و آث میلان، پاقرص‌تری مشتری مهاجم ایرانی، محتمل‌ترین گزینه برای انتقال محسوب می‌شد. میلان دوبار برای جذب طارمی اقدام کرد که هربار با پورتو به توافق نرسید. باز سوم نیز باشگاه ایتالیایی و پرتغالی به توافق رسیدند، اما طبق اعلام رسانه‌ها طارمی به خاطر دستمزد پایین در میلان و عدم توافق بر سر کمیسیون ایجنت و بندهای پاداش پیشنهاد را رد کرده است. این در حالی است که پیش‌تر خبرها حاکی از توافق شخصی طارمی با میلان بود.

پدرو پینو، مدیربرنامه‌های طارمی، در این باره گفت: رابط‌های تیم میلان هیچ‌وقت با من صحبت نکردند و حتی خود بازیکن نیز به آنها هشدار داده بود که با ایجنت اشتباه تماس گرفته‌اند. اصلا مسئله‌ای بر سر کمیسیون مدیربرنامه وجود نداشته و دستمزد پیشنهادی میلان در حد ارزش طارمی نبوده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

به گفته پیتو او و طارمی هیچ دخالتی در مذاکرات دو باشگاه نداشته‌اند و تنها پس از توافق بین باشگاه‌ها میلان با طارمی تماس گرفته و بازیکن باز هم اعلام کرده که آنها با مدیربرنامه درستی ارتباط نگرفته‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز