افزایش کیفیت تصاویر آیفون 13 پرو با فناوری پروموشن

لست سکند

به گفته شرکت اپل فناوری پروموشن آیفون 13 ، 12 نرخ تازه سازی متفاوت را پشتیبانی می‌کند. امسال صفحه نمایش آیفون 13 و همچنین 13 پرومکس به فناوری پروموشن با نرخ تازه سازی بالا مجهز شده‌اند. همین موضوع بیانگر افزایش کیفیت تصاویر در نمایشگر آیفون 13 و پایین آمدن اختلالات ناشی از طراحی و فیلمبرداری با این گوشی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم فناوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از وبسایت آیمور، پروموشن در صفحه نمایشگرهای آیفون 13 پرو و مدل پرو مکس پیشرفت بسیار زیادی نسبت به آیپد پرو اپل دارد. به گفته بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات، امکان استفاده از این فناوری با چنین نرخ تازه سازی برای اولین بار است که در گوشی‌های آیفون به وجود می‌آید. البته تعداد زیادی از برنامه‌های آیفون هنوز با نرخ 60 هرتزی اجرا می‌شوند که این مسئله احتمالا باگ‌ها و اختلالاتی را ایجاد خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

جهش قابل توجه فناوری نمایشگر آیفون ۱۳

با این حال شرکت اپل درباره چگونگی ارتقا برنامه‌ها و محتویات آیفون 13 و 13 پرومکس در نرخ تازه سازی 120 هرتزی یکسری اطلاعات تکمیلی را به توسعه دهندگان ارائه خواهد داد تا از بروز مشکلات احتمالی در اجرای برنامه‌ها جلوگیری کند. این اطلاعات نشان دهنده بهتر بودن پروموشن به کار رفته در آیفون 13 و 13 پرومکس نسبت به آیپد است. در واقع نمایشگرهای پروموشن آیفون 13 و همچنین 13 پرومکس امکان نمایش انواع محتویات با به کارگیری 12 نرخ‌ تازه سازی از 10 هرتزی، 100 میلی ثانیه، تا 120 هرتزی، 8 میلی ثانیه، را فراهم کرده‌اند.

در حالی که تنها پنج نرخ‌ تازه سازی در نمایشگر پروموشن آیپد پرو وجود دارد. اپل قصد داشت سال گذشته برای نرخ تازه سازی آیفون 12 اقداماتی انجام دهد اما این امکان فراهم نشد. حال شرایط برای مدل جدید آیفون فراهم شده و به نظر تغییر بزرگی برای آن محسوب می‌شود. در واقع این بار شرکت اپل جهش موفقی در پروموشن آیفون ۱۳ نسبت به امکانات قبلی نمایشگرهای آن ایجاد کرده است.

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز