اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح خودروهای فرسوده

ژیوار

نتایج قرعه کشی طرح فوق العاده گروه عادی ایران خودرو هفدهم شهریورماه اعلام شد. احتمالا نتیجه فروش فوق العاده طرح خودروهای فرسوده هم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام طرح فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو برای مادران، خودروهای فرسوده و عادی از اواخر مردادماه تا اوایل شهریورماه انجام شد. طبق ثبت نام اولیه انجام شده، 1 میلیون و 222 هزار و 94 نفر برای طرح فروش فوق العاده ثبت نام داشتند که از این تعداد 185 هزار و 932 نفر متقاضی طرح خودروهای فرسوده بودند.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعات، ایران خودرو برای طرح فروش فوق العاده 30 هزار و 700 دستگاه خودرو در نظر گرفته که 20 درصد از آن به خودرو فرسوده تعلق دارد. با توجه به تعداد خودرو در نظر گرفته شده برای این گروه و میزان ثبت نامی‌ها، از هر 100 نفر تنها سه نفر شانس برنده شدن را دارند.

دریان سفر امید

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

ایران خودرو یازدهم شهریورماه، یعنی اوایل هفته گذشته، قرعه کشی محصولات فروش فوق العاده را انجام داد. روز گذشته نتایج گروه عادی فروش فوق العاده اعلام شد اما هنوز زمان اعلام نتایج دو گروه دیگر مشخص نیست. با این حال پیش بینی شده اعلام نتایج دو گروه باقی مانده در این هفته اتفاق بیفتاد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز