اعلام نتایج خودروهای وارداتی به کجا رسید؟ / برنده اصلی بانک ها

خودروهای وارداتی-کاماپرس
ژیوار

27 تیرماه بود که رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد قرعه‌کشی عرضه‌ اخیر خودروهای وارداتی، تا پایان همان هفته انجام و نتایج آن روز شنبه‌ 30 تیرماه بر روی سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام می‌شود. این وعده اما عملی نشد و به یکشنبه 31 تیر و سپس به دوشنبه 1 مرداد موکول شد. قضیه اینجا تمام نشد و بلاتکلیفی متقاضیان همچنان ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، پس از امروز و فردا کردن‌های سازمان توسعه تجارت، براساس آنچه که در نهایت مدیر سامانه یکپارچه خودروها وعده‌ کرد، بالاخره امروز، شنبه ۶ مرداد ماه قرار بود نتایج هفدهمین دوره از عرضه خودروهای وارداتی مشخص و بر روی سایت این سامانه بارگذاری شود.

خودروهای وارداتی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

طبق اعلام  مهدی تقدسی، نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی اخیر (هفدهمین طرح عرضه خودروهای وارداتی)، امروز 6 مرداد مشخص خواهد شد و بر اساس آن، برای ثبت‌نام کنندگان این دوره عرضه خودروهای وارداتی که پنج اولویت مورد نظر خود را از بین ٣۶ مدل عرضه‌ شده، انتخاب کرده باشند، نتایج تخصیص یا عدم تخصیص بر روی سامانه بارگذاری می‌شود و مشتریان می‌توانند از طریق پروفایل کاربری خود، متوجه این موضوع شوند.

اما همچنان خبری از نتایج قرعه کشی نیست و در این میان برخی معتقدند تنها برنده این بازی بانک‌ها بوده‌اند؛ چراکه از روز 18 تیرماه که متقاضیان اقدام به تعریف حساب وکالتی کرده و 500 میلیون تومان را در حساب‌های خود مسدود کردند، این مبلغ نزد بانک‌ها بوده و سود اصلی از این تاخیر را بانک‌ها برده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز