اعلام قیمت و شرایط فروش فونیکس آریزو 8

ژیوار

شرکت مدیران خودرو برای اولین بار قیمت و شرایط فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8 را اعلام کرده است. متقاضیان از هفدهم شهریور این امکان را دارند تا با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر ایران خودرو برای این دریافت این اتومبیل ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس، براساس اعلام شرکت مدیران خودرو، فونیکس آریزو 8 با قیمت نقدی 2 میلیارد و 189 میلیون تومان به متقاضیان فروخته می‌شود. افرادی که به خرید اقساطی این مدل خودرو تمایل دارند کافی است 60 درصد از مبلغ آن را پیش پرداخت کرده و 40 درصد مابقی را از تسهیلات بانکی منعطف استفاده کنند. طبق بخشنامه ایران خودرو، نرخ تسهیلات بانکی 23 درصد اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت آن نیز منعطف بوده و بین 12، 24، 36، 48 و 60 ماه تغییر می‌کند. در صورت پیش پرداخت و تکمیل فرآیند ثبت نام، خودرو 90 روز کاری دیگر به خریدار تحویل داده خواهد شد. اگر متقاضی به هر دلیلی ثبت نام داشته باشد اما هنگام پرداخت وجه منصرف شود یا با تاخیر اقساط را بپردازد، باید سود انصراف و تاخیر سالیانه را بپردازد. میزان سود انصراف و تاخیر 12 درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به ویژگی‌ها، مشخصات فنی و امکانات خودرو آریزو 8

فونیکس آریزو 8 با پیشرانه دو لیتری توربو تی جی دی آی ارائه می‌شود. موتور این خودرو معادل 254 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن 390 نیوتن متر است. این خودرو در 7.6 ثانیه از شتاب صفر به 100 کیلومتر می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر، تقریبا 7 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. آریزو 8 امکاناتی مانند سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم هشدار نقطه کور، دوربین 360 درجه، صفحه پشت آمپر دیجیتالی، سیستم خودران ای دی ای اس، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و ترمز پارک برقی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز